Lievergezond
Well-known member
De vaste prik - Andere Tijden
anderetijden.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NEEWeet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
Testen is meedoen met de medische dictatuurWeet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Mijn vraag is: hoe schadelijk is de PCR test,zit er echt Ethyleenoxide in???? En zo ja: dan maar niet nemen zeker?
Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Dan doe je nog steeds mee met de dictatuurTja, ik zou het niet doen. Ik weet niet of dit een oplossing voor je is want het is heel duur, maar er is ook een gorgeltest waarbij je alleen met wat kraanwater gorgelt, dit in een bakje spuugt en dat dan instuurt. Geen wattenstaafjes dus... Maar wel heel duur en je moet alles zelf betalen.
https://www.bloedwaardentest.nl/pcrtestmetmedischeverklaringdoorarts.html
Zeker.. maar dan zonder gevaar voor weet ik wat ze allemaal in je neus stoppen.Dan doe je nog steeds mee met de dictatuur
in de gratis thuistesten zit weer een ander gif. Dierenarts waarschuwde ervoor, hond had op zo'n staafje gekauwd en bijna loodje gelegd.Weet niet of jullie "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen als het ECHT moet omdat je ergens heel graag heen wil / moet? ( bv die tentoonstelling in nov.waar ik een ( duur) kaartje voor heb?) Niet dringend geef ik toe maar ik kan nu ook met niemand meer afspreken om ergens heen te gaan. Geen rijbewijs,dus met de trein met iemand afspreken en dan nergens koffie kunnen drinken OF plassen als je een dag van huis bent...( maar de laatste berichten zijn dat er mogelijk voor de terrassen een uitzondering komt)
Wow... wat een verhaal! Kan je iets meer vertellen? Kan me wel voorstellen dat hier ook vanalles in zit: moet een stukje krachtiger zijn, want deze gaat minder diep de neus in dan bij de dokter.in de gratis thuistesten zit weer een ander gif. Dierenarts waarschuwde ervoor, hond had op zo'n staafje gekauwd en bijna loodje gelegd.
ik mis een duimpje omlaag, dat dit überhaupt nodig zou moeten zijn op het forum. maar het blijkt van welZeker.. maar dan zonder gevaar voor weet ik wat ze allemaal in je neus stoppen.
Dan kan je net zo goed een quackcinatie nemen als je toch met de dictatuur meegaat, sorry maar slaap lekker verderZeker.. maar dan zonder gevaar voor weet ik wat ze allemaal in je neus stoppen.
Is die zuurpruim (naam zegt alles) nog niet ontslagen met zin kijkcijfers onder het vriespunt.
Nou ja wat een onzin. Ik ga in op iemand die "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen". Ik reageer inhoudelijk met iets waar ze wellicht iets aan heeft. Denk nou eens na. Het feit dat je dit zelf moet betalen en de overheid hier dus niet in meegaat zegt ook wat. Waarom betaalt de overheid deze PCR test nu juist niet?Dan kan je net zo goed een quackcinatie nemen als je toch met de dictatuur meegaat, sorry maar slaap lekker verder
Nou ja wat een onzin. Ik ga in op iemand die "voor nood" WEL een PCR test zouden laten doen". Ik reageer inhoudelijk met iets waar ze wellicht iets aan heeft. Denk nou eens na. Het feit dat je dit zelf moet betalen en de overheid hier dus niet in meegaat zegt ook wat. Waarom betaalt de overheid deze PCR test nu juist niet?