Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is wat met al die vaccinaties. Ik neem ook maar een vaccin tegen narcistische mannen, lol.Lage opkomst gratis HPV-vaccinatie, vrouwen die wel willen mogen niet
Sinds begin 2023 kunnen jongeren tussen 19 en 27 jaar gratis een HPV-prik halen. Die beschermt tegen ernstige vormen van kanker.nos.nl
Verklaar je nader. Wij zijn hier van mening dat vooral vrouwen de narcisten zijn.
Dat is bekend inderdaad. En fin. Iemand die ik ken vertoont trekken. Bijvoorbeeld op terrasjes persoonlijke dingen tegen anderen vertellen terwijl ik er naast zit. Agressief gedrag vertonen. Indien er een conflict is waarin hij net de auto heen en weer scheurt is het mijn schuld. Als je narcist bent denk je vooral aan jezelf en heb je gebrek aan empathie. Nou ja, misschien zie ik het allemaal wel te zwart wit.
Vraag jezelf af waarom mannen altijd de schuld van alles krijgen en vrouwen nooit. Opnieuw bespeur ik een foute programmering bij jou.
Mike
Dierenbeul!Ik heb een brief vd huisarts gekregen, 2 uitnodigingen; de griepprik en pneumokokken. En de coronaprik
kan ik ook halen. Geef mijn portie maar aan fikkie.................
Dierenbeul!