Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niemand mag gedwongen worden, maar mensen moeten zich ook niet laten dwingen. Laat ze maar allerlei maatregelen verzinnen, als je daar geen zin in hebt doe je er gewoon niet aan mee. Ik kan me echt niet meer druk maken wat ze daar allemaal in Den Haag verzinnen.Nee Jeroen, daarmee is het probleem niet opgelost.
Helemaal NIEMAND mag ooit gedwongen worden.
die mensen op tv zijn geflipt.Niemand mag gedwongen worden, maar mensen moeten zich ook niet laten dwingen. Laat ze maar allerlei maatregelen verzinnen, als je daar geen zin in hebt doe je er gewoon niet aan mee. Ik kan me echt niet meer druk maken wat ze daar allemaal in Den Haag verzinnen.
Die mensen op tv worden betaald om dit soort dingen te zeggen.die mensen op tv zijn geflipt.
ja, dat dacht ik ook, (refererend aan het programma gisterenavond waarin het ging over kindervaccinaties wat jullie misschien ook gezien hebben--- shocking!!!!!) Het werd steeds erger. Eerst illumininatie-sukkeltje Lubach (die kan ik echt niet meer zien) en daarna dat andere programma. Het ging maar door.Die mensen op tv worden betaald om dit soort dingen te zeggen.
Ik ben blij dat ik mijn tv 7 jaar geleden heb weggedaan.ja, dat dacht ik ook, (refererend aan het programma gisterenavond waarin het ging over kindervaccinaties wat jullie misschien ook gezien hebben--- shocking!!!!!) Het werd steeds erger. Eerst illumininatie-sukkeltje Lubach (die kan ik echt niet meer zien) en daarna dat andere programma. Het ging maar door.