vaccinaties

C 🐣werkt op de kinderopvang(!) en na een bericht op de radio over de plannen om ongevaccineerde kinderen te weigeren bij de kinderopvang zegt ze:

🐣" Ik ben het er wel mee eens. Er hoeft namelijk maar 1 ongevaccineerd kindje op de groep te komen, die kan dan de hele groep aansteken".

👵🏼Ik vroeg haar nog eens te herhalen wat ze zei waarop ze antwoorde:

🐣Ja, straks worden ze allemaal ziek!

👵🏼Nogmaals vroeg ik haar te herhalen wat ze zei en ze keek me aan met een blik van ' waar wil jij nou naartoe?' dus stelde ik haar de volgende vraag:

👵🏼Waarom laat je kinderen vaccineren?

🐣 " Om ze te beschermen tegen ziektes als Polio enzo....

👵🏼Dus..... Als ze gevaccineerd zijn, zijn ze beschermd?

🐣Ja, ze worden iig minder ziek en gaan niet dood!

👵🏼Dus de kinderen die niet gevaccineerd zijn kunnen volgens jou veel zieker worden, gaan misschien wel dood én kunnen de gevaccineerde kinderen ook ziek maken?

🐣 Ja, dat wil je toch niet???

👵🏼Oke, nogmaals, we beginnen bij het begin, Waarom vaccineer je kinderen????

🐣 Zodat ze dan beschermd zijn!!!

👵🏼Als ze dan beschermd zijn, hoe kunnen ze dan ziek worden van een ongevaccineerd kindje? Werkt het vaccine dan wel?

🐣 Tja ....
....... stilte......lange stilte...... en dan: " Oh wat erg! Dat kan dan eigenlijk niet he?

👵🏼 Precies! Dus waarom zou je bang zijn voor ongevaccineerde kinderen en waarom zou je juist de kinderen weren die geen enkel gevaar vormen voor de gevaccineerde en 'beschermde' kinderen?

Nog een langere stilte.......

🐣Oh wat erg dat ik zo gedacht heb! 🙈

👵🏼Nee, niet erg! Vanaf nu zal je nooit meer zo denken! Vraag je liever af waarom je zo dacht.
Btw , heb je je al eens verdiept in vaccinaties of hoe virussen werken? Of vraag ik nu echt teveel ...... 😜

Onderstaande link kun je stemmen👇🏼. Helaas 55% denkt net als C🐣dacht en 11% vindt het blijkbaar prima dat er voor hen gedacht wordt.

Denk na!
Stem wijzer! 👇🏼

Liefs Monique ❤️

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug