vaccinaties

Een Amerikaanse baby sterft door vaccins. De pathologen bevestigen dat de vaccins verantwoordelijk is geweest voor de dood van het kind:

http://vactruth.com/2015/05/14/baby-dies-after-vaccines/

De babay kreeg maar liefst 8 vaccins tegelijkertijd (!) toegediend. Hij kreeg het hepatitis B-vaccin 24 uur (!) na de geboorte.

Mike

aan Muis

Is dat dan CBD olie?

Nee, het is allebei. In principe zitten deze stoffen beiden in de plant, door veredeling van de planten de laatste tientallen jaren is de plant heel sterk geworden in THC, de hallucinerende (highwordende) stof.
De oerplant heeft beiden in gelijke hoeveelheden, zowel THC als CBD.
CBD balanceert de THC, werkt in synergie met elkaar, versterkt elkaar.
THC is meer kalmerend, rustgevend, pijnstillend, en
CBD is meer voor alertheid, helderheid, energie, zenuwherstellend, ontstekingsremmend.
De CBD is volkomen legaal en te koop via internet en veel mensen ervaren daar al veel positieve zaken.
THC heb je zeker nodig bij kanker.
Mijn dochter heeft beide nodig, pijnstillend en rustgevend
en alerter, helderder, meer energie, ontstekingsremmend, zenuwherstellend.
Ze heeft autisme gekregen na de BMR inenting. Kwik in het vaccin vreet de zenuwbescherming weg, myeline en is het vetlaagje/beschermstof.
Waarschijnlijk ook kwik binnengekregen uit mijn amalgaan vullingen, dat kan heel makkelijk door de navelstreng en gaat door de bloed/hersenbarriére.
Ze is 24 jaar, heeft autisme,epilepsie en verst.beperking en funct. op 2 jaar.

Ik heb er wel gekeken Watisgezond en lijkt best interessant, ik hoorde dit 10 jaar geleden al. Iemand op een autismegroep deed dat met haar zoontje van 8. Zij zelf kon heel goed Engels lezen en begrijpen,
wat ik toen begreep was het best lastig om te doen. Je kunt niet zomaar alleen ALA en DMSA in rondes van elke week een dag, 24 uur lang om het uur deze middelen geven. Dat was niet voldoen, er moesten ook steeds weer andere vitaminen enz. worden gegeven, afgestemd op dat moment. Ik struikel op de taal, hoor de klok wel luiden maar weet niet waar de klepel hangt, zoiets, begrijp je?!
Ik moest om te beginnen een haartest bij iemand in Amerika aanvragen en kreeg van die moeder een adres/link. Paar keer geprobeerd te regelen en dat lukte niet eens.
Het houdt ook risico's in, ik denk met name bij autisten, onze dochter spreekt niet en kan niets aangeven hoe ze zich voelt, behalve wat ik bij haar zie. En op ontgiftingsprotocollen zijn ooit kinderen met autisme overleden. Zij slaan veel gif op in de cellen en zie dat er maar veilig uit te krijgen zonder teveel ineens in het bloed te storten.
Inmiddels woont ze al ruim 2,5 jaar niet meer thuis.

Marijan, ik begrijp dat het lastig is als je Engels niet gemakkelijk kunt lezen.
Hier kun je eenvoudig zo'n haartest kit bestellen:
http://www.holisticheal.com/hair-elements-test-kit.html

Of had je het daar al eerder geprobeerd?
Als je wilt, kan ik dan later de uitslag voor je ontcijferen. Kwik is namelijk wat lastiger vast te stellen.

Aan de andere kant: je schrijft dat je al weet dat kwik de oorzaak is van de autisme van je dochter, dus heeft zo'n haartest dan nog wel zin?

Dat ze niet praat, maakt het inderdaad moeilijk om te kijken hoe ze reageert op een DMSA/ALA dosis. Lastig...

Mark

Dit doortastende Amerikaanse Congreslid maakt het een hoge piet bij de FDA (Food and Drug Adminsitration) bijzonder moeilijk over het onderwerp van kwik in vaccins:

Mike

Vaccins veroorzaken aantoonbaar blijvend hersenletsel:

http://english.pravda.ru/news/health/22-05-2015/130699-vaccine-0/

Mike

Zit soms mee te kijken op dit forum vanwege mijn kleine. hij is nu bijna een jaar maar nog geen prik gegeven. allemaal troep volgens mij.
Ik heb alleen een rare vraag, misschien weet iemand daar een antwoord op.

Als je bv. trapt op een roestige spijker en je gaat naar het ziekenhuis of huisarts. Waarom geven ze dan altijd nog een tetanus prik?
Het zit toch al in je lichaam door die spijker. dan ga je toch niet nog meer erin prikken.

Alvast bedankt.

Dank je JP.
Vond het al zo raar. Als je dit soort simpele dingen afvraag en zo heb ik er nog wel een paar dan klopt er van dat vaccinatiesysteem helemaal niks van.

Waarom stijgt het aantal kankergevallen met het aantal gevaccineerden?

Ik weet dat correlatie geen causatie is, maar dit is toch wel een zeer opvallend verband!

Mike

En logisch als je bedenkt dat alleen een sterk imuunsysteem effectief kankercellen opruimt, en al die kankerverwekkende stoffen direct in de bloedbaan helpt ook niet ben ik bang.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan