vaccinatieschade, voor wie nog dacht dat het ergens goed voor was

Telkens als ik deze berichten lees dan ben ik echt blij dat ik mijn beide kids van 5 en 11 maanden niet heb laten inenten.Vind het een steen goede en noodzakelijke ontwikkeling dat ouders wakker worden omtrent de vaccinaties alleen de angst blijft natuurlijk super lang overheersen.Toch niet normaal dat mensen gewoon alles voor waarheid aannemen bij het consukkeltatiebureau??

Ze zijn ook hardnekkig met die inentingskaarten,ik heb voor iedere inentingscocktail wel 2 herinneringskaarten gekregen.Papierverspilling.Ben benieuwd naar de schooldokter van de oudste,die licht ik graag in:)

Geen gif en controlezooi in mijn kinderen!Dit zeg ik ook tegen andere ouders alleen weet ik soms geen tegenwoord als ze zeggen,' ja maar als jouw kinderen polio krijgen..of hersenvliesontsteking' hoe dan vraag ik me af met bijv.polio??Ik zeg altijd dat mijn focus o.a ligt op de weerstand sterk te maken en te houden.1x per 3 maanden laat ik ze doormeten bij een asyra therapeut en eten volgens wapf.

 
suzanne wist je dat veel mensen die echt polio gehad hebben gewoon gevaccineerd waren?

En met hoge doseringen Vit c kan je polio ook genezen.

 
Heb je in Nederland geen 'verplichte' vaccinaties? Bij ons in België is Polio verplicht, de andere vaccins niet, maar dat probeert het consultatiebureau stil te houden. Onze kinderen zijn dus alleen tegen Polio gevaccineerd, maar bij 1 dokter op het consultatiebureau heb ik het moeten horen! Ook de schoolarts bleef me maar opbellen. Wat bij ik blij dat we niet gezwicht zijn. Anderzijds praat ik er niet over met andere ouders, ze begrijpen het niet (uit onwetendheid). Mijn dochtertje moest op 6 jarige leeftijd een herhalingsspuitje krijgen op school. Ik als enige mama had dit geweigerd. (Ik had geschreven dat onze eigen huisarts dit zou doen, om weer een hoop vragen te vermijden.) De andere kinderen hadden gezegd tegen mijn dochtertje dat zij zou sterven als ze geen spuitje liet zetten. Zo zit er dat bij ons ingebakken.

 
Gelukkig is het in Nederland nog altijd niet verplicht. Ik weet dat het in België wel zo is helaas, maar is het consultatiebureau ook verplicht? Ik zou niet meer gaan als ze bleven doorzeuren, ben zelf overgestapt naar een antroposofisch cb toen mijn 2de dochter werd geboren.

 
Nee, het consultatiebureau (kind en gezin) is niet verplicht. Maar aangezien wij nooit naar de dokter gaan was het wel makkelijk om het gewicht en de lengte van de baby's te laten opvolgen door hen. En als we zelf het poliospuitje meebrachten (van bij de apotheker) zetten zij ook het spuitje en vulden ze de formulieren in. De eerste dokter deed er heel moeilijk over en verweet me een egoïste te zijn omdat ik die ziektes niet hielp uitroeien enz. , de volgende dokter deed er niet moeilijk over. Deze dokter zat er op een vaste dag in de week. Vervolgens ging ik dan alleen maar als deze tweede dokter er was. Dus dat viel dan nog mee hé.

 
Wij zijn van plan om niet naar het irritatie/concentratiebureau :twisted: te gaan als onze zoon geboren wordt en dus laten we hem ook niet vaccineren. We hebben een afspraak afgezegd voor onze 5 jarige dochter bij de GGD zonder problemen. Onze dochter is helaas wel gevaccineerd en dit merken we ook aan een verkoudheid die steeds terugkomt.

 
Ik heb het hier vaker geschreven: 'virus' betekent van oorsprong: gifstof. Telkens als je 'virus' leest, denk dan: gifstof. Dan is het zeer wel mogelijk dat bepaalde gifstoffen kankerverwekkend zijn, omdat ze het zuurstofgehalte in de cellen doen dalen.

Mike

 
Wat weet jij over de Spaanse griep Mike?

Bij mijn weten trof het voornamelijk gezonde mensen met een hoge weerstand, tussen 20 en 40. Niet de ouderen, zoals bij een gewone griep.

 
tweede oproep hpv vaccin voor onze puber verscheurd en in de prullenbak gemukt.

Haar vader weet van niks, vraagt gelukkig niets en de puber zelf wilde hem in eerste instantie niet, maar wordt bang gemaakt. Alle vriendinnen en klasgenootjes krijgen hem wel, ze willen geen kanker.

Hopende op geen derde oproep..........

 
En die gifstoffen kwamen dan dus wel uit de nieren van die aapjes?

@ rateltje: goed bezig!

Hoop dat je dochter hier een beetje mee om kan gaan.

 
Hoi Ratel, typisch dat met de angst voor kanker mensen juist in het kankervangnet gedreven worden met vaccins en chemotroep etc.

Hoe doorzichtig is het.

 
Quote:
En die gifstoffen kwamen dan dus wel uit de nieren van die aapjes?


Denk na: de nieren zijn ONTGIFTINGSorganen. Als je deze in een dier weet te vergiftigen door overbelasting met lichaamsvreemde stoffen, dan heb je een perfecte lichaamsvreemde gifstof of verzameling gifstoffen voor mensen, gecombineerd met lichaamsvreemd, dierlijk DNA!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan