Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vlees, vlees en nog eens vlees
De overduidelijke winnaar dit jaar is wederom: vlees! Maar liefst 78 procent van Nederland eet dit tijdens het kerstdiner. Om hier nog specifieker op in te gaan worden kip (12 procent), biefstuk (12 procent) en varkenshaas (11 procent) gegeten.
Niet helemaal carnivoor, ik eet af en toe wat fruit en honing. Mijn dieet bestaat nu zo'n 3,5 jaar uit voornamelijk rauw vlees, rauwe eieren, rauwe melk, rauwe boter en rauwe andere vetten. Tot april afgelopen jaar at ik nog bottenbouillon, af en toe een gebakken eitje en in de zomer af en toe wat vlees van de barbecue. In april ben ik overgeschakeld naar alles 100 % rauw. Het beetje zout dat ik eerst at in bottenbouillon heb ik ook uit mijn dieet gehaald en ik ben gestopt met water drinken. Wel heb ik groentesap toegevoegd aan mijn dieet. Koffie, thee, alcohol en andere troep deed ik al niet meer aan.Geweldige en leerzame presentatie. Ik overweeg steeds meer om groente en fruit links te laten liggen. Zijn er mensen hier op het forum die helemaal carnivoor eten?