Verenigde Staten van Amerika

Bij bijna elke brand valt op dat er hoogspannings kabels in de buurt staan. Wellicht overbelast en een ontsteking daarvan de oorzaak. Die lichtflits video heb ik begrepen is van een ander eiland eerder dit jaar. Haarp en dew, het zal best wel bestaan. Ik benoem het omdat veel daarnaar wijzen maar persoonlijk heb ik een ander gevoel erover. Hoewel al die hoogspanning kabels net zo goed gerichte wapens zijn
 
De huizen van een aantal beroemde acteurs en Oprah zijn onaangetast.
Staan gewoon overeind. Nu heb ik geen idee of dat op Maui net als in Nederland vooral veel boeren mee hebben gedaan of nog doen aan promoten en sponseren van groene energie. Zonnepanelen windmolens etc. Het lijkt erop dat de villa’s geen zonnepanelen hebben. Hoe dat gesteld is met de afgebrande huizen is lastig te beoordelen. Zolang alles dicht gegooid word met beton terwijl er kabels in de grond worden gestopt die vermogen afgeven zal dit een probleem blijven. Zowel bovengronds als ondergronds vormen die kabels een probleem in combi met verkeerde belasting van materiaal. De netbeheerders zouden een halt toe moeten roepen op het vol storten met beton. Degene die de werkzaamheden uitvoeren zouden dat neer moeten leggen. Maar ja, ik kan er net zo makkelijk helemaal naast zitten. Mensen hebben liever dat ze bevestigd worden in haarp en dew. Ook goed. Denk heus wel dat dat kan maar dat het net zo goed afleiding kan zijn van het werkelijke probleem
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.521
Berichten
531.740
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan