Verenigde Staten van Amerika

Ooggetuige: „Ik dacht eerst dat het vuurwerk was”

Ooggetuige Yav Montano zat in het metrostel waar het volgens hem gebeurde. „Een rookgranaat ging af voordat we bij het metrostation kwamen. De trein reed langzaam naar het platform vanwege een metro voor ons”, zo zegt hij tegen CNN. Plotseling ging een rookgranaat af. „Toen gebeurde het. Het leek gepland. Ik dacht eerst dat het vuurwerk was. Ik ben dankbaar dat ik me achter een stoel kon verschuilen.”

Duhh het was ook gepland! Door je eigen overheid. False flag

Laatst bewerkt:
The camera person is in the next car but somehow is recording video of an event in the car behind. The person in the red hoodie actually stops two people for a photo op while behind them the fake blood guy lays down. A lady in a red jacket appears to be putting fake blood on the ground.

Mike

Mike
Zag die ook net, wel als dat niet in scene is gezet,win ik dit weekend de lotto. Dat is gewoonweg lachwekkend. Als ze dit als eindwerk op de filmschool zouden binnenbrengen, gegarandeerd 2de zit. :ROFLMAO:

Pence gaat voor het presidentschap in 2024. Zal echter niet de Republikeinse voorverkiezingen doorkomen.

Looks like Mike Pence is gearing up to run for President in 2024…

I doubt anyone would show him even a tiny bit of support..

Imagine if he held rallies..

Attendance would be as low as a Joe Biden rally..

Biden’s new Covid advisor wants to look at the viability of mandatory vaccines for air travelers.

These people are begging to be destroyed in November. Let’s give them what they want.

Mike

En het was een VROUWELIJKE rechter - dat dan weer wel. Hier is ze:

IMG_20220418_223101_822.jpg

Maar wat wil je? Kathryn Kimball Mizele was benoemd door...Donald Trump!

Mike

• Leuk
Waarderingen: muis
Klopt. Vrouwen die opgegroeid zijn met een krachtig mannelijk rolmodel (vader) of een krachtige mannelijke partner hebben zijn prima! Je ziet echter meteen waarom het zo massaal fout gaat in deze gefeminiseerde samenleving: de krachtige mannen zijn met een loep te vinden vandaag de dag en dus zien we ook alsmaar meer overgefeminiseerde vrouwen die niet gecorrigeerd worden door mannen die hen aan kunnen.

Mike

Trump appointed judges are saving America. Just remind your normie co-worker friends tomorrow that they don’t have to wear masks on airplanes anymore because of that.

In a Biden / CDC / NWO world, we would be wearing them for the rest of our lives.

Mike

People were reeeeing this morning over the white house letter for global jabs and now mask mandates end for all public travel.

Black pillers and doomers can suck it.

The rest of us, this is a huge win and big hit for the morale that we definitely needed!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan