Verenigde Staten van Amerika

🇺🇸 Senator Randy Fine @voterandyfine was Paid and Endorsed by AIPAC.

Fat Senator Fine calls for FIVE year prison sentences for distributing ANTI ISRAEL flyers.

He says "Gaza must be destroyed" and its streets should "overflow with blood."

He says "There is no suffering adequate for these
animals (Palestinians). May the streets of Gaza overflow with
blood."

This is why AIPAC Paid and Endorsed him.

Mike

Ik denk dat RP er wel voor zou zijn als Trump de inkomstenbelasting afschaft. Handelstarieven vormen dan de enige inkomstenbron van de overheid zonder de eigen bevolking te belasten.

Mike

Wel wie weet het nu ?

Voordien werkten ze toch ?
Het wordt steeds duidelijker dat Trump 2 een PARODIE is van het zionisme en van het presidentschap zelf. Met welk doel? Ik heb het gevoel dat dit nog moet blijken, maar ik kan me zo levendig voorstellen dat dit gaat over het blindelings volgen van een leider of je er juist blindelings tegen verzetten (Trump Worship Syndrome vs. Trump Derangement Syndrome), tegenover zelfdenkendheid, onafhankelijk van welke leider dan ook.

Als mijn theorie klopt weet Trump dat er meer mensen met gezond verstand zijn, zowel binnen als buiten MAGA, dan dat er slaafse meelopers of blinde haters zijn. Door een absurditeitstheater te maken van zijn presidentschap wordt iedereen gedwongen om stelling in te nemen. Trump doet dit niet alleen in het buitenland, maar ook in het binnenland. Je kan het de mensen niet vertellen, je moet het ze laten zien.

Mike

Het wordt steeds duidelijker dat Trump 2 een PARODIE is van het zionisme en van het presidentschap zelf. Met welk doel? Ik heb het gevoel dat dit nog moet blijken, maar ik kan me zo levendig voorstellen dat dit gaat over het blindelings volgen van een leider of je er juist blindelings tegen verzetten (Trump Worship Syndrome vs. Trump Derangement Syndrome), tegenover zelfdenkendheid, onafhankelijk van welke leider dan ook.

Als mijn theorie klopt weet Trump dat er meer mensen met gezond verstand zijn, zowel binnen als buiten MAGA, dan dat er slaafse meelopers of blinde haters zijn. Door een absurditeitstheater te maken van zijn presidentschap wordt iedereen gedwongen om stelling in te nemen. Trump doet dit niet alleen in het buitenland, maar ook in het binnenland. Je kan het de mensen niet vertellen, je moet het ze laten zien.

Mike

Ik wil zeggen dat voorheen de US enkel met tariffs werkten en dit toen positief was. Waarom zou dat dan nu niet zijn ?
Ik heb me nog niet echt verdiept in die tariffs en ga dan ook maar enkel af op de geschiedenis.

Ik wil zeggen dat voorheen de US enkel met tariffs werkten en dit toen positief was. Waarom zou dat dan nu niet zijn ?
Ik heb me nog niet echt verdiept in die tariffs en ga dan ook maar enkel af op de geschiedenis.
Omdat Trump op geen enkele manier verstandig beleid voert, niet economisch, militair, juridisch of op welke manier dan ook. Het lijkt op 1 grote deprogrammeeroperatie. We kunnen dan ook geen logica verwachten van zijn maatregelen op het eerste gezicht en dus hebben vergelijkingen met pakweg 100 jaar geleden geen zin.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan