niet dat het een big deal is maar ben 2 kg kwijt sinds in de vet verbranding. en ja ook mijn buik omtrek wordt minder. HET WERKT hahahahah maar moest alleen even de juiste modus vinden. Ik voel me super.
wat ik nu eet
pro-biotica, mariadistel, en andromar ter ondersteuning van lever, darmen en nieren.
Een smoothie met heel veel kruiden rauwe ei,vetten, yoghurt, slagroom en zure room a la mike, verzadigt tot wel 1 uur.
Tussen door stukjes meat yurkie die ik zelf heb gemaakt in de dehydrator van gras gevoerde rund vlees. heerlijk
Ik heb van de kokos olie blokjes gemaakt in een ijscube bakje en eet van die blokjes af en toe als ik behoefte heb aan zoet. samen met een geweekte pruim is het heerlijk om te eten.
Tussendoor thee, kokoswater en gewoon water.
Soms een rauwe salade met avocado en feta kaas.
Soms een stuk kaas.
Als er soep is van rijk getrokken bouillon dan eet ik dit wanneer ik zin heb.
In de avond roer gebakken groente, gebakken in een mengsel van olijfolie, kokosolie en boter of ghee (zelf gemaakt), samen met wat kokosmelk en yoghurt.
In de avond bakje yoghurt of ik bak nog wat zalm of eet nog wat roerei gebakken in heel veel boter of soep met extra toevoeging van ghee of kokosolie.
Ik eet geen nachtschade meer, geen granen en alleen fruit in de vorm van wat besjes door mijn smoothie of salade, of gedroogde pruimen.
Af en toe een beetje rijst of zoete aardappel, wortel of pompoensoep.
ik vaar er zeer wel bij.