Goedenavond Allen,
Ik heb heel wat afgelezen op deze forum en zit toch met een aantal vragen, met name over de vetverbranding en het nemen van supplementen.
Doordat ik een lange emotionele stressvolle periode heb gehad, ben ik mezelf gaan verwaarlozen en enorm slecht gaan eten, veel drinken en roken. Het gevolg hiervan is, je raadt het al, bijnieruitputting. (tot de conclusie gekomen nadat ik uitgebreid het forum heb gelezen). en een enorme gewichtstoename voornamelijk op mijn buik.
Ik wil erg graag van mijn buikvet af en sport dagelijks, in de ochtend op een lege maag hardlopen en in de avonden krachttraining. Dit heeft geholpen, ben 10 kilo kwijt, er moet nog 10 kilo af, maar mijn buikvet is er niet minder op geworden.
Nu lees is hier dat bepaalde supplementen ook kunnen helpen, dit is hetgeen in nu slik: in de ochtend een glas Sole en L-Lysine (ivm koortslip), tijdens het ontbijt (BUWDIGpapje) een vitamine B complex en na het ontbijt een Vitamine c kauwtablet, en voor het slapen gaan een glas appelazijn met water.
Daarnaast doe ik ook maandelijks een lever en galreiniging.
Ook ben ik van plan om de levertraancapsules te bestellen van Green Pasture, wanneer zou ik deze dan in moeten nemen...is dit in de ochtend na de Sole of na het ontbijt?
Is het verstandig om ook iets voor mijn lever te nemen of voor de bijnieruitputting?
Zouden jullie mijn ajb kunnen helpen hiermee, ook al eet ik geen koolhydraten, ik kom maar niet in ketose...ik zit er zelfs aan te denken om aan het Cambridge dieet te beginnen om in Ketose te komen..mijn buik wordt maar niet minder...ik word er echt depressief van!
Alvast bedankt voor de reacties!!