Er was gisteravond nog een trol een uur voor middernacht die schreef dat hij/zij de conference van die Pannekoek toch wel heel erg leuk vond. Ik heb die opmerking plus de trol zelf onmiddellijk verwijderd.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er was gisteravond nog een trol een uur voor middernacht die schreef dat hij/zij de conference van die Pannekoek toch wel heel erg leuk vond. Ik heb die opmerking plus de trol zelf onmiddellijk verwijderd.
Mike
Geweldig! Je bent een kanjerYep!
Mike
Rotterdam – 2 januari 2021 – De Haagse kortgedingrechter mr. T.F. Hesselink wees 29 november 2021 de vorderingen van Viruswaarheid tot onmiddellijke stopzetting van de COVID-19-vaccinatiecampagne af. Opvallend, want de leden van de Gezondheidsraad en het College Beoordeling Geneesmiddelen (CBG) voerden geen verweer. De procesregels bepalen dat onvoldoende of niet weersproken stellingen door de rechter als vaststaand aangenomen moeten worden. Hesselink mocht de vorderingen dan ook niet afwijzen maar deed dat toch. Het gerechtshof behandelt het beroep tegen dit vonnis als een spoedzaak.
Ik heb hem gezocht (de conferance), maar ik krijg de melding: 'Dit programma mag niet worden bekeken vanaf jouw locatie.'Er was gisteravond nog een trol een uur voor middernacht die schreef dat hij/zij de conference van die Pannekoek toch wel heel erg leuk vond. Ik heb die opmerking plus de trol zelf onmiddellijk verwijderd.
Mike
Vpn aanstaan Fries?Ik heb hem gezocht (de conferance), maar ik krijg de melding: 'Dit programma mag niet worden bekeken vanaf jouw locatie.'
Mijn computer beschermt me blijkbaar tegen bedorven Pannekoeken.
Ja. VPN van McAfeeVpn aanstaan Fries?
Daar is je probleem je zit in het buitenlandJa. VPN van McAfee
Het lijkt er sterk op dat het boerenverstand terugkeert bij de medici. Bespreking van de modellen en cijfertjes. Hoe zit dat eigenlijk met die modellen? Welke fouten zitten erin? Ook de bijwerkingen worden behandeld, zo ook de ineffectiviteit van de maatregelen en injecties. Omikron het begin van het einde. Als laatste de propaganda in de wetenschap door wetgeving en consultancy bedrijven.
Ken je de browser add in "Browsec", die gebruik ik soms om "in Nederland" te zijn. Gratis te gebruiken als je maar in "1" land wilt zijn.Ja. VPN van McAfee
Medisch journaal met Willem
geen weekoverzicht ? erg jammer , ik leef er echt naar toe , interview met Pieter Stuurman van gisteren was wel goed , Pieter gaf aan het einde van het gesprek aan dat hij denkt dat er geen paniek is bij de deepstate , en alles volgens plan verloopt en dat binnenkort de ellende gaat beginnen en nog een jaar aanhoudt Willem denkt daar anders over gelukkig ( horen we altijd in het weekjournaal )Geen weekoverzicht deze keer??? Jammer, wel
Interview met Dennis Spaanstra van Police For Freedom
Interview met Dennis Spaanstra van Police For Freedom - Videowaarheid
Willem en Dennis gaan verder in op de perikelen rond de demonstratie van 2 januari. Dennis verteld een en ander over zijn werk bij de politie, hoe daar om gegaan is met wat hij nu doet. Dennis is van Police For Freedom, in die hoedanigheid heeft hij dan ook besloten om een onderzoek in te […]videowaarheid.nl