Neem je nu in de maling? Vitamine c in hoge dosis met lectine en zonnebloem olie? Promoot jij de lbtq agenda hier ofzo? Ik zou zeggen, neem kokosolie. Betere keuze.kan ook me- lecetine - zonnebloem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem je nu in de maling? Vitamine c in hoge dosis met lectine en zonnebloem olie? Promoot jij de lbtq agenda hier ofzo? Ik zou zeggen, neem kokosolie. Betere keuze.kan ook me- lecetine - zonnebloem
weet ik.maar het is om liposomale vit. C te maken in een utrasoon cleanerLecithine zit ook in eierdooiers.
Mike
had er wel eens iets over gelezen maar nooit terug gezien in recepten hoe je liposomale vit C maaktDat kan ook met eierdooier i.p.v. zonnebloemlecithine.
Mike
Non GMO..Weet iemand een voordelig adres van ascorbinezuur?
Ik begrijp dat het beter is om en in water en in vetoplosbare vitamine c te nemen. Geldt dat voor iedereen?
Non GMO..
Ha, super Tnx. Gebruik je hiernaast dús óók dein vetoplosbare variant?Ascorbinezuur Poeder Kopen | e300 Vitamine C Poeder Bestellen
Online ascorbinezuur poeder kopen. ✓ Hoogste kwaliteit e300 vitamine C poeder bestellen ✓ Scherpste prijzen ✓ Vóór 13:00 besteld, morgen bezorgd.www.naturalspices.nl
Is jullie vitamine C poeder NON-GMO?
Alle producten van Natural Spices zijn allemaal NON GMO ofwel niet genetisch gemodificeerd.
Nee hoor, ik gebruik alleen deze.Ha, super Tnx. Gebruik je hiernaast dús óók dein vetoplosbare variant?
Oke, tnx. Kun jij zien op jouw pot hoelang het houdbaar is? Ik was te laat met bellen en wil ze meteen bestellen, omdat ik niets meer heb en er meteen 2 wil hebben, vanwege de verzendkosten.Nee hoor, ik gebruik alleen deze.
Heb even gekeken: 16-11-2024Oke, tnx. Kun jij zien op jouw pot hoelang het houdbaar is? Ik was te laat met bellen en wil ze meteen bestellen, omdat ik niets meer heb en er meteen 2 wil hebben, vanwege de verzendkosten.
Anders moet ik weer wachten tot ik antwoord heb
Ha, super. Hoelang doe jij met 800gram?Heb even gekeken: 16-11-2024
Geen flauw idee, ik bestel meestal 1 of 2 kilo en daar doe ik heel lang meeHa, super. Hoelang doe jij met 800gram?
Haha, tnx...Geen flauw idee, ik bestel meestal 1 of 2 kilo en daar doe ik heel lang mee
Als het om in te nemen is, dan hieronder wat tips.Deze maar even uit de archiefkast gehaald.
Waar kan ik een goede, betrouwbare ascorbinezuur kopen?