VK

FREEDOM OVER FEAR! En Nederlanders? Die zitten nog steeds bibberend thuis, met de arm uitgestrekt, wachtend op hun verplichte vaccinatie!

Mike

Tkml7djm3iays9gnuwh2xcsyp5af0d0as.jpg

Nu komt de naam Joseph Gregory Hallett aka King John III steeds vaker opduiken. Hij zou de rechtmatige koning van Groot Brittannië zijn, zie draadje hieronder

https://threadreaderapp.com/thread/1263322085897707521.html

Joost

Wat betreft die John III... geen idee wat ik daarvan moet vinden, maar er is wel iets aan de hand daar in de UK.

Er is duidelijk iets gebeurd in Engeland wat betekent dat hier ook iets BIGG zal gebeuren.
1. De koningin was buitengesloten
2. Haar zegel is verwijderd van de voorpoort
3. Ze droeg geen kroon in het parlement
4. De koninklijke bewakers zijn weg van het paleis
5. Tiffany blauwe raamtinten zijn in het paleis
6. Nieuwe beveiliging bewaakt het paleis
7. Een man claimt de Engelse troon en wordt niet tegengehouden of gearresteerd
Als dit in Engeland gebeurt kan het alleen maar iets betekenen dat hier iets groots gaat gebeuren.

https://www.facebook.com/dewaarheidsvinder/posts/731826467356542

Kevin

Neil Furguson geeft toe dat de lockdown een vergissing was en volgens hem heeft Zweden een juiste beslissing genomen. Het Imperial College waar Ferguson werkzaam is geweest, heeft 10tallen miljoenen ontvangen van de MelindaGates foundation.

https://www.viruswaanzin.nl/uncategorized/neil-ferguson-lockdown-was-een-vergissing-voorspelling-miljoenen-doden-waren-startschot-draconische-maatregelen/

Kevin,

Ene BF wel bekend hier zegt over jouw post het volgende.

Een senior MI6-bron gaf ons ook enige informatie over wat er aan de hand is met de Koningin:

“Er is een nepnieuws verhaal in omloop en sommige verdedigers ervan zijn zelfs opgedoken op je eigen berichtensite… wat het vuur van de achterdocht en het wantrouwen aanwakkerde. Er was een incident van vandalisme bij de poort van Buckingham Palace. Een van de wapenschilden werd beschadigd en verwijderd om te worden hersteld. Einde verhaal.

De Koningin verblijft op Windsor Castle met haar gemaal de Duke of Edinburgh. De locatie maakt het mogelijk dat ze beiden rust en ruimte hebben terwijl ze ook afstand kunnen bewaren zolang de ziekte rondwaart door de afwezigheid van een goedgekeurde behandeling.

De Koningin droeg burgerkleding tijdens de laatste Staatsopening van het Parlement omdat het zowel economisch als gerieflijk was – het evenement valt samen met andere gebeurtenissen in Hare Majesteits agenda. Einde verhaal.

Er zit geen waarheid en ook geen basis in welke roddel ook die rond zoemt. De Koningin is de Koningin en daarmee uit. Ik ben in dagelijks contact met zowel haar als Sir Alex Younger en zoals je weet werken we heel hard in extreem gevaarlijke omstandigheden ten voordele van vele miljarden mensen. Ik persoonlijk word voor mijn aandeel daarin zelfs niet betaald. Ik hoop dat dit de zaak duidelijk maakt.”

Onderstaande foto’s werden toegestuurd als bewijs:

“Dit is de poort die is gerepareerd. Het nepnieuws verhaal heeft deze foto gefotoshopt en het nepzegel van een gewone man en een huichelaar eraan toegevoegd, enz.”

Verder had een andere klokkenluider CG ook al gezegd dat het niet was wat men denkt/hoopt.

Ter informatie meer niet.
Soms willen we graag dat iets is wat niet is ook dat is een valkuil waar ook de alt media intrapt of mogelijk is wat ik lees helemaal fout.
In ieder geval is bovenstaand ook n stukje info en ik lees de replys wel of het BS is of iets waar me met genoegen van kennis kunnen nemen in de weg naar een betere toekomst.

Kun je ook het originele bericht posten?

Dat die seal enkel vernielt zou zijn, zou best kunnen... Maar ik kan er niks over vinden.
Dat argument over de kleding geloof ik niet, want dit is de eerste keer dat ze in burgerkleding verscheen in het parlement.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan