Vliegramp Germanwings

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ufo
  • Startdatum Startdatum
Mike Rivero zal zijn stuk geschreven hebben voor de analyse van de cockpit voice recorder. Het ademen van de piloot is daarop te horen, dus "thrashing around" zou dat zeker zijn.

"the alternative system to unlock the door"
Hoe zou dat werken?
Is het niet zo ontworpen dat de deur juist niet te openen is van buitenaf?

Jim Stone: veel fouten:
snelheid klopt niet, er zijn meerdere grote stukken gevonden en veel stukken van redelijke grote, deursysteem werkt anders dan ie beschrijft.

Speculatie is leuk, maar zorg wel dat je weet waar je het over hebt.
 
Mike Adams vraagt zich af of de copiloot soms aan de antidepressiva zat:

http://m.naturalnews.com/news/049137_Germanwings_depression_antidepressant_drugs.html

Mike
 
Ik vraag me zoveel af, misschien even wachten op feiten?

"The mother of an ex-classmate of Lubitz told ..."
En daar hangt ie dat hele verhaal aan op?
En dan de vergelijkingen met o.a. school shootings? Dan had ik eerder een vliegtuig in het hoofdkantoor van de maatschappij o.i.d. verwacht.
Mike Adams neem ik voortaan ook maar met een paar korrels (fabrieks) zout.
 
Bingo! Mike Adams zat dus wel degelijk goed met zijn vermoeden. Hij verkeerde al anderhalf jaar onder psychiatrische behandeling!

Mike
 
Nemen we nu echt voor zoete koek een bericht uit de media aan dat de piloot onder behandeling stond? Kom op zeg, we weten toch wel beter dan dat?!

Wat geloof je en wat wil je geloven?

We zullen het fijne nooit weten, want de waarheid is mee het graf in.
 
Alles is mogelijk, dus ook deze versie van de waarheid. Dergelijk irrationeel gedrag is wel degelijk iets wat we vaak zien bij ad-gebruik.

Mike
 
Alles is mogelijk, dus ook deze versie van de waarheid.

Hoeveel versies van een waarheid kunnen er zijn?

Laten we toch stoppen met dat gespeculeer en wijzen naar alles en iedereen. Dit soort speculaties zijn totaal respectloos naar de overleden piloot en naar de nabestaanden.



 
Wanneer een vliegtuig op volle snelheid een massief stuk steen (berg) in vliegt, wat verwacht je dan dat er overblijft?

Dan verwacht ik dat bij de crash het vliegtuig in elkaar wordt gedrukt en eventueel dan terug zal stuiteren maar uiteindelijk als groot wrak ergens zal liggen.
Ik verwacht niet dat het uit elkaar zal spatten tijdens zo`n crash.
Zou hooguit verwachten dat kleinere onderdelen verder weg stuiteren.

Maar ik geef toe, ik ben geen expert.

 
Heksje, dat argument wordt ook aangehaald bij 9/11. Kritische vragen omtrent de officiele versie van deze gebeurtenis zou 'respectloos naar de slachtoffers' zijn. Dat is letterlijk een dooddoener!

Mike
 
Laten we toch stoppen met dat gespeculeer en wijzen naar alles en iedereen. Dit soort speculaties zijn totaal respectloos naar de overleden piloot en naar de nabestaanden.


Als die man ad slikte en daardoor het contact met de werkelijkheid is kwijtgeraakt dan wil ik dat wel weten ja. Lijkt mij wel belangrijk niet alleen voor die man zelf om zijn naam te zuiveren maar ook om dit in de toekomst niet weer te laten gebeuren.

 
Er is een verschil tussen speculatie en kritisch vragen.
Mike Adams gespeculeerd, de kranten maken van "aanwijzingen" "bewijzen".
Nog even wachten, dan wordt het tijd voor kritische vragen.

@Ufo: dan krijg je zoiets:
Dit is een perfecte crash onder een perfect hoek, maar wel een duidelijk verschil tussen een 80 km/uur crash met een auto en een 800 km/uur crash met een vliegtuig.

Hier 2 auto's op snelheid (500km/u)
Daar blijft nog best wat van over, maar veel staal zit er niet in een A320, wel in een auto en de 2e auto geeft mee, steen niet. (slow motion op 1:95)
 
Er zit een groot verschil tussen kritische vragen en speculaties. Er wordt nu een hoop gespeculeerd. De media gooit allerlei gissingen de lucht in, mensen reageren hierop. Laten we eerst eens gedegen onderzoek doen en afwachten wat hieruit komt.

Na 9/11 bleek het onderzoek te rammelen en werd er niet gespeculeerd maar kwam de alternatieve media met feiten aanzetten waaruit bleek dat de oorzaak van de ramp niet was zoals ons in eerste instantie was voorgehouden.

Al deze speculaties zijn pijnlijk, exacte feiten zijn natuurlijk wel belangrijk Pike want als de piloot wel antidepressiva zou slikken en dit zou de oorzaak zijn van de crash dan is het wel fijn om te weten zodat dit voorkomen kan worden. Echter kan er mijns inziens nooit aangetoond worden dat de AD de oorzaak was.

En stel dat de AD wel de oorzaak zou zijn, wat doen we dan met die informatie? Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen die dit middel slikken en verantwoordelijk zijn voor levens. De maatschappij neemt sowieso geen verantwoording hiervoor. Er worden interessante gele waarschuwingsstickers geplakt op het doosje medicijnen, maar er zijn er maar weinigen die dan de auto laten staan, hetgeen eigenlijk wel moet. Maar goed, dat dwaalt af van het onderwerp.
 
Tja, wat is wijsheid? Kamp zegt pas sorry voor al die aardbevingen in Groningen nadat onderzoek uitwijst wat iedereen allang wist: de NAM was alleen uit op gaswinning en trok zich geen moer aan van burgerbelangen. Zo lang het onderzoek liep hebben ze mooi tijd gewonnen, waardoor ze ongestraft konder door blijven boren. En nu wil Kamp opnieuw een onderzoek afwachten voordat hij het gasquotum verlaagt.

Rutte wilde na het neerstorten van MH17 dat 'de onderste steen boven komt'. Gisteren zijn er nog lichamelijke resten gevonden in het rampgebied. Dat is inmiddels 9 maanden later! Terwijl daar lijken lagen weg te rotten, ontdeed men zich van belastend bewijsmateriaal dat de officiele versie weersprak. Die foto's van een met kogels doorzeefde cockpit zijn razendsnel van Google verwijderd. Wat heeft het 'onderzoek' opgeleverd behalve vertraging voor partijen met gevestigde, foute belangen? Heb jij werkelijk de illusie dat we daardoor meer te weten komen dan d.m.v. speculatie?

Mike
 
Whatreallyhappened.com over de psychiatrische problematiek van Lubitz:

http://www.bbc.com/news/world-europe-32081681?utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_term=*Morning%20Brief&utm_campaign=2014_MorningBrief
http://www.naturalnews.com/049137_Germanwings_depression_antidepressant_drugs.html



Okay, so now we know that Lubitz was being "treated" for depression, which means he was on some kind of prescription anti-depressant. Now the bizarre suicide story starts to make sense given the long association of prescription anti-depressants with strange acts of mass violence and suicide! The blood of those GermanWings passengers is on the hands of the pharmaceutical companies that sell these dangerous medications, and the governments that protect those pharmaceutical corporations in exchange for generous campaign donations.

Mike
 
Mike Rivero van whatreallyhappened.com schreef gisteren nog het volgende:



The story of a suicide/mass murder is the product of this single French Prosecutor who is grabbing his fifteen minutes of fame with sensational claims which newspapers and TV are eager to parrot to attract audience. But not all the parts of the story are substantiated just yet. That the cockpit door was closed is a given, because of security rules. But since the digital flight recorder for the aircraft has not been recovered, there is no factual basis to claim that Lubitz intentionally altered the flight controls, or was even conscious in the cockpit. As other media have reported, the cockpit voice recorder only hears the sounds of the Captain outside the cockpit trying to get in. There are no recorded noise from within the cockpit. Hopefully the DFR will be recovered in a usable condition soon.

There is one other aspect we should look at. There have been previous crashes of airlines blamed on suicidal pilots, such as EgyptAir 990. But behind the headlines of a crazed lone-nut pilot there were indications that EgyptAir 990 was carrying a cargo to Egypt (along with high-ranking Egyptian military officers) that a third party did not wish to arrive. One major clue to the real story of that crash is that a special deep-salvage company that is an expert in toxic and radioactive cargoes was called in to recover something from the wreckage of the plane. So, it will be interesting to keep an eye on the cargo manifest for the A320.

Mike

 
Nogmaals uit het bovengenoemde commentaar van Mike Rivero:



One major clue to the real story of that crash is that a special deep-salvage company that is an expert in toxic and radioactive cargoes was called in to recover something from the wreckage of the plane. So, it will be interesting to keep an eye on the cargo manifest for the A320.

Het Israelische El Al-vliegtuig dat wat nu bekend staat als de Bijlmerramp veroorzaakte in 1992 had ook een radioactieve lading en ook dat vliegtuig is neergestort. Er waren mannen met witte pakken te zien die zich bekommerden om de lading (verarmd uranium) en tot op de dag van vandaag hebben bewoners daar gezondheidsklachten die verdacht veel lijken op stralingsziekte. Wat is het met radioactieve lading dat een vliegtuig kan doen neerstorten? Dit is een interessante invalshoek!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.522
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan