Al jaren gaan er verhalen over het internet dat doomsday aanstaande is. Is het niet de naderende zon/planeet Nibiru, dan is het wel de aanstaande economische meltdown of zelfs WO III. Laat ik voorop zeggen dat ik geen flauw idee heb wat waar is en wat niet en wat ons wacht en wat niet. Ik volg het nieuws omtrent mogelijke gevaren enkel via alternatieve media. Ik heb diverse redenen om serieus rekening te houden met een situatie die we allemaal nu (nog) niet voor mogelijk houden. Wanneer onze veiligheid niet zo zeker meer is of zelfs direct op het spel staat. Wie is voorbereid op 3 maanden amper voedselaanvoer en vervuild drinkwater? Ik deels, maar ik ben erg terughoudend met er veel geld tegenaan smijten. De voorbereiding beperkt zich bij mij tot op heden tot langhoudbaar voedsel voor enkele maanden en 2 LifeSavers (rietjes met een filter om water te zuiveren).
Ik ben benieuwd wat julie gedachten zijn over de mogelijkheid van een maatschappijbrede breakdown en de voorbereidingen die je daarvoor als simpele burger kunt treffen. Wat zou je inslaan? Wat niet? Wat is belangrijk? Wat niet?
Ik ben benieuwd wat julie gedachten zijn over de mogelijkheid van een maatschappijbrede breakdown en de voorbereidingen die je daarvoor als simpele burger kunt treffen. Wat zou je inslaan? Wat niet? Wat is belangrijk? Wat niet?