Voorstellen Edwin

Hallo Edwin!

Even een totale gekke off-topic vraag, en als het je helemaal niks lijkt, gewoon eerlijk zeggen!

Maar ik zou graag in contact willen komen met andere mensen die ook WAPF-eten.

(Bijna iedereen in mijn omgeving zijn allemaal fan van de schijf-van-5 en kan ik totaal niet praten over wapf :roll: )

En aangezien jij in de buurt woont en je producten haalt bij delfstgauw, wilde ik aan je vragen of je het misschien leuk vind om daar bij die boerderij eens af te spreken met een mede-wapfer ;)?

En misschien zijn er wel meer mensen die zich hierbij willen aansluiten?

 
Hoi nieuwbegin,

Zo een gekke vraag is dat niet. Lijkt me leuk om iets af te spreken. Vraag Mike of Lia maar om mijn e-mailadres.

Ik heb mijn eigen schijf van 5: Lever, rauwe eieren, rauwe melk, kefir, runderbouillon. ;)

 
hoi edwin,

oke wat leuk!

haha nou genoeg gespreksstof aangezien mijn schijf van precies hetzelfde is en maar op 1 puntje verschild. bij mij staat yoghurt in de plaats van kefir :wink:

Ik geef je wel mijn e-mail adres :) : mandykerstjens(at)gmail(punt)com

ik zie je email wel tegemoet :-)

 
Sinds gisteren heb ik een flinke bronchitis. Vandaag is daar ook misselijkheid en hoofdpijn bij gekomen.

Het is begonnen na een koffieklysma met H2O2. Vorige week had ik dat ook een keer gedaan, met 3 druppels 35%. Woensdagavond met 5 druppels 35%.

Misschien heeft het er niks mee te maken en heeft het een andere oorzaak, maar hoofdpijn heb ik bijna nooit en als ik het heb is het binnen een uur weg.

Kan H2O2 in een koffieklysma zulke klachten veroorzaken?

 
Edwin,

Volgens mij is dat veel te veel hoor, 3 (en later 5) druppels 35%.

Daar staat ergens iets over op het forum.

En bij een koffieklysma gebruik je niet zoveel vocht als bij een normaal klysma en dan is de verhouding vocht/H2O2 erg sterk.

Lia

 
Hoofdpijn kan duiden op een ontgiftingsreactie.

Je hebt een behoorlijke mix gemaakt, kan bijna niet anders dan dat je lichaam reageert. Maar dat was volgens mij ook de bedoeling.

 
Lia, maximaal 5 druppels had ik gelezen, maar wist niet dat dat voor 1 liter is. De volgende keer hou ik daar rekening mee.

Alexandra, ik had niet zo een erge reactie verwacht. Op 30 druppels H2O2 35% in een glas water reageer ik al niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan