Quote:
VET MAAKT NIET VET! Ik herhaal: VET MAAKT NIET VET! Zeg me na: VET MAAKT NIET VET! Het zijn o.a. al die 'gezonde' koolhydraten waardoor je aan bent gekomen, want die worden door insuline met geweld in de cellen geduwd en vervetten vervolgens de cellen.
Ha ha ik geloof er ook wel echt in! Alleen is het moeilijk als je het tegendeel ziet, want voorlopig zit ik nog wel aan een bepaald aantal koolhydraten, maar goed we gaan ervoor...!
Quote:
Marja en M. hebben elkaar gevonden en Marja stuurt iedereen als het even kan door naar M. Beiden denken uitsluitend in pilletjes, poedertjes en tabletjes, supplementen dus. Maar op elk supplement staat terecht te lezen dat ze niet de plaats in kunnen nemen van volwaardige voeding. Er is nog een hoop winst te behalen met je voeding, Floor!
Ja dat is helemaal zo en dat ben ik nu een beetje zat al die supps, je kan iemand niet blijven oplappen met supplementen want dan ben je net zo bezig als het ziekenhuis met al de medicijnen...
Dus morgen maar gauw boodschappen doen ;-)
Ik heb ws al een adres gevonden in de buurt voor de rauwe melk, dus ik ben benieuwd.
o
Quote:
zon krijg je binen met ozongenerator, er staan verschillende types hier op het forum. ik heb deze nog niet zo lang, je kunt niet alles tegelijk, maar ik vind dit geweldig. Het apparaat is niet duur, tussen 45 en 55 euro.
Ik neem deze mee naar bed en heb het apparaat bijna hele dag aan staan beneden. ik ozoneer mijn water om te drinken, de groente en de olijfolie.
Samen met de H202 krijg je dan steeds meer zuurstof in je lichaam.
Het is alsof je buiten komt net nadat het ge-onweert heeft, gebliksemt. Dan is er ook zoveel zuurstof in de lucht, voor mijn gevoel, dit vond ik als kind al geweldig. Nu heb ik dit dus thuis.
Klinkt goed Dirtsa, ja je kan niet alles tegelijk maar ik ga het wel onthouden dus als de H202 en mn voeding iets meer op orde is ga ik daar is naar kijken. Ik ga ook maar is aan het leverdrankje wat ik hier voorbij zie komen..
Quote:
Fijn te horen dat het wel echt beter met je gaat! Alleen die bloedsuiker, hè? Die blijft echt vervelend doen bij jou.
Ja ik probeer iedere keer te kijken wat ik al weer kan en wat er vooruit gaat anders ga ik de moed verliezen omdat het zo tergend langzaam gaat, vooral de ochtenden zijn echt een drama, de rest van de dag gaat wel maar in de ochtend ben ik nog echt van de wereld lijkt wel...
Quote:
Zelf was ik niet zo heel erg meer van al die verschillende supplementen, vooral omdat ik er niets van merkte. Het enige dat effect sorteerde waren voor mij de B- en B12-injecties en de HC.
Nou dat begint mij dus ook meer tegen te staan, alleen weet ik ook nog heel goed het moment dat ik met vit C begon, ik voelde me echt zoveel beter erna!!
Quote:
maar op een gegeven moment werd ik er zó vlak van. Ik voelde me alsof ik oxazepam had geslikt en dat was ook al zo'n middel waar ik na 1 pilletje mee ben gestopt. Bovendien werd ik er niet meer minder moe van, dus toen besloot ik eens af te bouwen en te kijken wat er gebeurde. Eigenlijk voelde ik me weer iets meer levend, dus toen heb ik besloten in ieder geval tijdelijk zonder te doen.
Oke maar zou dat niet komen van je schildklier omdat hc toch ook de omzetting van t4 naar t3 verminderd?
Dus als je schildklier al niet helemaal lekker loopt word dat denk ik nog erger. Bij mij heeft mn schildklier nog de meeste invloed op mn mentale gezondheid en stemming.
Ben je er nog niet achter gekomen waardoor de armour niet aansloeg?
Quote:
Het grootste probleem waar ik momenteel tegenaan loop, is dat ik zo moedeloos van mezelf en mijn lijf word. Ik ben ook snel geneigd uit het oog te verliezen waar ik ooit begonnen ben en vind dan dat ik echt nog geen stap vooruit heb gezet.
Ik kan me je wel voorstellen hoor!! Het is ook moeilijk als je zo jong bent, altijd lijkt me eigenlijk wel, en je lijf wil gewoon niet wat je wil en zou moeten kunnen. Het valt mij ook zo vaak weer tegen wat ik nog maar kan en dan wil je eigenlijk zo veel en dat botst.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar ik probeer echt iedere dag weer te bedenken wat ik al aan vooruitgang heb geboekt en dan geloof ik ook dat de laatste stappen kunnen komen!
Quote:
Met dr. M. had ik ook wat moeite. Vond het niet zo leuk om bij een consult voor 100 euro na een kwartier weer buiten te staan met een handvol recepten, terwijl we het er niet eens over hadden gehad of die wel nodig waren. De eerste consulten nam hij echt veel tijd en was er aandacht voor de cliënt, maar zodra de uitslagen bekend waren en de poeders en pillen uitgedeeld waren, leek het wel of hij geen genezer, maar casher werd. Toen heb ik besloten nog één consult te gaan en als dat weer zo was, te vertellen dat ik voorlopig geen consulten meer hoefde. En zo geschiedde.
Heel herkenbaar! Dat idee had ik ook maar sluit mn ogen er een beetje voor omdat het toen mn laatste hoop was ;-)