@ lievergezond. Tnx for noticing!. Ik heb al wel een andere variant gevonden. Vind zelf Bonusan wel erg fijn, Altijd vrij prijzig..maar wel van GMO, maïs, soja, gist, gluten, en de hele rataplan.. Alleen een beste dosis K.
hier de link Maar het gaat ook puur om nu tijdelijk ter ondersteuning van de extra D. Als alles weer normaal is moet ik miss maar eens een schema gaan maken om te kijken welke voedingstoffen ik mis of teveel heb. Om een nieuw patroon aan te kunnen wennen aan de hand van de info hier
@thijs
Klopt, granen.. ik vind ze lekker! haha.. hoewel ik steeds meer de overstap maak naar glutenvrije soorten.. Boekweit, quinoa, ammaranth, haver.. als het wel een tarwe soort is dan dezem
The wheat belly, ja! heb er wel eens over gelezen. Als je idd kijkt naar t gangbare voedsel waar je er bijna niet omheen kunt. Dan kan dat idd gaan irriteren..
Heb me vorig jaar wel laten testen op allergie, gluten, lactose.. Maar kwam niks uit.. T klinkt misschien stom, maar door de ontbijtkoek is mn ontlasting stukke beter! (mn oma deed t ook, same reason).. T helpt
Chocolade, word al minder.. Maar hier zitten ook goede dingen in..(magnesium zoals Vivianne aanhaald.) En rietsuiker..tjah, das gwoon bad! Soms ontkom ik er niet aan.. Mijn partner deelt deze filosofie niet.. Das een echte mac-ganger en chips eter.. Als ik dan begin over honing ipv rietsuiker(wat al raar was, want het is niet wit) dan is 't nee bedankt.. Dus de glutenvrije muffins verder gezoet met rietsuiker:/
mijn bmi is idd 19, valt nog onder normaal.. Ik eet wel veel vetten.. Ik heb nooit echt een ideaal gewicht gehad. meer een ideaal beeld
60 zou ik ook prima vinden.. Maar dan zou ik meer moeten gaan eten.. en voor mijn gevoel eet ik al de hele dag door :lol:
Wat is t eigenlijk fijn om vrij te kunnen praten over (gezond)eten zonder dat je voor "gek" verklaard word.