Hallo, ik lees af en toe mee op dit forum, zeer interessant! Ik ben zelf diëtist- ja het is echt waar!!- en heb jarenlang regulier gewerkt. Ik had eigenlijk nooit veel voldoening van mijn werk, ik had op een gegeven moment toch sterk het idee: er moet meer mogelijk zijn met voeding dan hetgeen wat ik adviseerde (schijf van vijf)!! Ik ben opleidingen en bijscholingen gaan volgen en kwam op een heel ander spoor terecht, super interessant! Vorig jaar ben ik voor het eerst moeder geworden en ik heb mijn praktijk tijdelijk stop gezet. Momenteel tref ik weer de voorbereidingen om te gaan starten, en dan geheel volgens mijn eigen visie en nieuwe inzichten. Daar heb ik enorm veel zin in. Zelf ben ik vegetarisch opgevoed - ja het is echt waar!- en in mijn zoektocht kwam ik tot de -in het begin- schokkende ontdekking- dat dit niet zo handig is. Begonnen met vis eten, schaal- en schelpdieren, bio kip en ook steeds vaker grasgevoerd rundvlees en lamsvlees. Met orgaanvlees heb ik nog wel wat moeite, iemand tips?