vrij metselaars is dat het zelfde als satanisten?

Mijn grootouders waren vrijmetselaars. Op de lagere niveaus. Denk niet dat ze ooit echt hebben beseft waar ze bij zaten.

Op de crematie van mijn oma kwamen mede-leden opeens een soort groet brengen. M’n vader heeft ze toen weggejaagd 😂

Hij duurt 5u17... Ik vind het ook erg boeiend.
Moet ik dit werkelijk serieus nemen? Een fucking X Factor winnaar?! Doet denken aan de 'ex-satanist' Mark Passio, die is trouwens minstens zo langdradig. Denk je nou werkelijk dat satanisten zo'n figuur als Passio ongestoord de vuile was buiten laten hangen? Idem met deze omhoog gevallen 'vrijmetselaar'. Totaal niet serieus te nemen dit, next!

Mike

Moet ik dit werkelijk serieus nemen? Een fucking X Factor winnaar?! Doet denken aan de 'ex-satanist' Mark Passio, die is trouwens minstens zo langdradig. Denk je nou werkelijk dat satanisten zo'n figuur als Passio ongestoord de vuile was buiten laten hangen? Idem met deze omhoog gevallen 'vrijmetselaar'. Totaal niet serieus te nemen dit, next!

Mike
Nee hoor dit hoef je niet serieus te nemen. Alleen ik vind het wel boeiend en bepaalde dingen die hij laat zien en er bij verteld kan ik me wel in vinden. Ik sluit ook niet uit dat de gehele wereldregering de wereld wilt veranderen .. en dat er meer "mensen" bij horen dan dat iedereen denkt om dat voor elkaar te krijgen.
Dus vrijmetselaars hetzelfde als satanisten? Het zou zomaar kunnen. Ik zeg niet dat het zo is maar ik sluit niets meer uit.

Het is zo boeiend dat dit figuur wel flinke invloed heeft blijkbaar, sommige dingen boeiend dus sommige dingen niet, satans werk, een mes puntje waarheid in een ketel leugens.

Het is zo boeiend dat dit figuur wel flinke invloed heeft blijkbaar, sommige dingen boeiend dus sommige dingen niet, satans werk, een mes puntje waarheid in een ketel leugens.
heb je de docu gezien? nee? wat klets je dan. Als je verder in de docu komt zul je veel onderbouwde info te zien krijgen. Maar ik denk dat je niet zover gekomen bent. next!

Mike
soms moet je verder kijk dan je neus lang is. Maar goed ik denk dat we het hierbij moeten laten. Ik heb simpelweg de tijd niet om hier uitgebreid op in te gaan. ( heb nu andere dingen aan mijn hoofd) in een normale situatie zou ik mij hierin vast bijten. En je van veel meer info voorzien, maar als je deze docu aan de kant veegt omdat diegene een wat bijzondere manier van presenteren heeft, maar niet kijkt naar de inhoud. Dan houdt het inderdaad op.

Heeft niets te maken met de wijze van presenteren, lees goed wat ik schrijf. Niet de eerste keer dat je dingen leest in mijn uitlatingen die er niet zijn.

Mike

Heb het ook gelezen. Erg deprimerend. Trump wordt ook weer eens genoemd.
Klopt viel mij ook op dat Trump werd genoemd als zijnde ook lid van die groep. Dus we worden misleid is eigenlijk de boodschap.

en God zal alles gaan slopen, alle tempels en alle obelisken etc maar wanneer dan? Oja en er zal een heus bloedbad ontstaan althans veel mensen zullen gedood worden. Neem je geen mark of the beast dan wordt je gedood. Prima hoor liever dat dan slaaf worden van satan. Leuk vooruitzicht, je krijgt toch spontaan zin in de toekomst 🥴

voor de liefhebber.

voor de liefhebber.

Joop.nl dan graag

voor de liefhebber.

Als je nou echt niet weet wat je met je tijd aan moet kan je dit soort geneuzel gaan kijken. Of je kijkt de fabeltjeskrant dat duurt minder lang.

Klopt viel mij ook op dat Trump werd genoemd als zijnde ook lid van die groep. Dus we worden misleid is eigenlijk de boodschap.

en God zal alles gaan slopen, alle tempels en alle obelisken etc maar wanneer dan? Oja en er zal een heus bloedbad ontstaan althans veel mensen zullen gedood worden. Neem je geen mark of the beast dan wordt je gedood. Prima hoor liever dat dan slaaf worden van satan. Leuk vooruitzicht, je krijgt toch spontaan zin in de toekomst 🥴
Met z'n allen keihard bidden tot God, want die komt je redden. Dit soort boodschappen zijn altijd hetzelfde, ze bevorderen passiviteit door negativiteit. God wil juist dat je van je luie kont af komt en een medestrijder wordt in deze oorlog tussen het goed en het kwaad!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan