Ian Crane vertelt in zijn lezing over schaliegas (zie onderwerp schaliegas) dat een bezoeker van zijn lezing ook in een auto rond zei te rijden die op water loopt, overigens met permissie van de olieboeren/overheid na een tijd in de gevangenis gezeten te hebben, zij het dat hij verder zijn mond zou houden hierover naar de buitenwereld. Dus dit staat los van het verhaal van Stanley Meyer. Dus dat verhaal geloof je ook niet?
Je vraaagt het jp, maar ik geloof hier niks van nee, Stanley Meyer, word vergiftigd, en de ze man, krijgt te horen: ah jo,, als je verder niks zegt mag je er wel mee rijden.
En deze presentator vertelt het weer verder met gevaar voor het leven van de man die die motor zou hebben..
Het is verzonnen, net zoals zoveel op internet lievergezond..
Wat jp ook uitlegt van energie uit niks halen, is ook grote rede dat ik om dit soort dingen moet lachen, daar geloof ik niet in, alles heeft energie nodig en kost energie.
Ik snap best dat we allemaal zo graag gratis energie willen en lekker veel willen gebruiken, maar als we in behoud van de wereld willen denken moeten we gewoon gepast met alles omgaan .
Van Stanley Meyer, is naar mijn idee ook verzonnen.
Toen ik ooit verdiepte in het, H.A.A.R.P.
Kwam ik ook een een verhaal tegen dat de elite al jaren láng contact hadden met buitenlandse leven, er was ook een audio op name van een telefoon gesprek, de man Aan de lijn was helemaal in paniek, en probeerde uit te leggen wat er gaande was, (geen idee meer waar t over ging, moes ernstig zijn ieder geval, elite beraamde iets samen met ze geloof ik, ofzo) nou.. zulke mensen hebben echt fantasie in overschot als je t mij vraagt :lol: