Waar zou je nu als mens, het beste op deze aarde kunnen wonen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ufo
  • Startdatum Startdatum
Quote:
Prins Charles is een wolf in schaapskleren, een valse profeet:

http://xandrah.wordpress.com/2012/10/07/politici-en-bilderberg-onlosmakelijk-met-elkaar-verbonden/

Don't believe the hype!


Oeps...even vergeten dat de Windsors een vileine familie zijn :| Maar zelfs slechte mensen kunnen goede daden verrichten ongeacht hun intenties

 
Mike, heb je de documentaire Unlawful Killing van Keith Allen ooit gezien? Het gaat over het 'ongeluk' van prinses Diana. Zeer verhelderend en schokkend tegelijkertijd. In the UK verboden, omdat de docu nogal belastende informatie over the establishment bevat.

 
Ben ik nou echt de enige die naar Siberië wil? Qua WAPF is het daar echt prima te doen. Check een stukje over de Altai:

 
Quote:
Zotteke, nee niet gezien en ook nooit eerder van gehoord. Ik ga hem bekijken, dank voor de tip!


Hier de link: http://www.obs.kg/view/bWQ/Unlawful_Killing (enige bestand op heel het internet)

Ik raad je aan om het zo snel mogelijk te bekijken voordat het van het net afgehaald wordt (door overijverige ambtenaren van het establishment).

Het is nergens op dvd verkrijgbaar.

Wel in 2011 op het Filmfestival van Cannes en vervolgens in een paar filmhuizen in Ierland vertoond...internationaal veel controverse...een paar maanden later de doofpot in...sindsdien niets meer van de docu en de maker gehoord...

 
Quote:
Hoe kom je in vredesnaam op Bhutan??


Stomme vraag eigenlijk van me.

Met een vliegtuig natuurlijk... :D

Cornwall lijkt me wel geschikt, alleen moeten ze daar dan wel rechts gaan rijden, net als ik, anders wordt het een zooitje... 8)

Siberië doet me denken aan fluoride in het drinkwater, en dat trekt me niet aan.

Mike, hoe denk je over Vietnam, waar je favoriete thee vandaan komt?

Ik ben geen liefhebber van ijs en kou, maar toch, dat IJsland heeft wel iets...

Ik zoek nog even verder...

Voorlopig zal ik moeten zien te overleven in ons koude kikkerlandje.

 
Nederland is eigenlijk helemaal niet zo'n goed land om te wonen, of wel? Ik was laatst in amerika en daar staan biologische winkels vol met melkpakken en vlees die geprijst worden als "Grass-fed!" En in Calofornia is zelfs rauwe melk in de winkels te koop. In nederland wordt melk standaard gepasteuriseerd én gehomogeniseerd, ik ben erachter gekomen dat zelfs de bio slagroom die ik uit een natuurgebied haal gehomogeniseerd is! In nederland heeft nauwelijks iemand gehoord van grasgevoerd.

In amerika zag ik ook honderden kilometers aan natuurvelden met oerras koeien.

 
ik woonde 7 jaar in california en kocht daar inderdaad rauwe melk, room en boter gewoon in de bio supermarkt, waar verder de meeste producten uit de buurt kwamen. gehakt van grasgevoerde dieren liet ik vers draaien in diezelfde supermarkt en er was altijd bacon zonder nitraat/nitriet. kombucha en kefir kon je ook zo kopen, evenals goede gefermenteerde groenten. er was gewoon sowieso véél meer te krijgen dan hier.

viel vies tegen toen ik terugkwam.

 
Ik denk dat het verschilt per plaats. Ik ben blij met waar ik woon. Een paar kilometer van de boerderij af waar ik de meeste boodschappen kan doen. Toen ik vorig jaar in Amerika was had ik heel veel moeite met het vinden van een beetje biologisch enzo. Om, rauwe melk te kopen had ik een uur moeten rijden en was gewoon 3 keer de prijs van wat ik hier betaal. Als het alleen voor mijn vriend en mij was was het een stuk beter gelukt om biologisch en grasgevoerd te kopen maar we waren met 6 personen en een budget en dat was mij een beetje te duur.

 
Scandinavie is ook wel okee, maar of er gemakkelijk rauwe melk te vinden is weet ik niet. En het is er wat koud om een eigen groententuin aan te leggen...

 
Het echte platteland van Frankrijk is fantastisch, veel grond, geen vervuiling, lekker weer, veel zon, geen stress MAAR dan wel zonder de fransen.

 
@Kajsa,

Wij zijn in Noorwegen geweest en je kunt er wel rauwe melk kopen, je moet effe zoeken maar dan heb je het wel.....

Alleen biologische voeding kopen is weer een ander punt, dat is zeer moeilijk te vinden. Er wordt veel geïmporteerd omdat het seizoen vrij kort is om zelf te verbouwen. Dus qua voeding heb je in Noorwegen niet zoveel te zoeken. Het is wel een heel mooi land, dat dan weer wel.

En er moesten geen Noren wonen, die hebben wij als zeer stug en gesloten ervaren.

Lia

 
Ik zou naar El Bolson, of het meren gebied zoals San Carlos De Bariloche of Villa La Angostura, of Vila De Merlo gaan in Argentinië.

Villa de Merlo, is gelegen op een hoogte van 780 m in het uiterste westen van de Sierra de los Comechingones in de provincie San Luis. Het dorp wordt gekenmerkt door zijn buitengewoon gezonde microklimaat, dat beschouwd wordt als het derde beste microklimaat ter wereld op vlak van kwaliteit en stabiliteit. Het dorp geniet meer dan 300 dagen zon per jaar

El Bolson is een stad gelegen in het zuidwesten van de provincie Río Negro, Argentinië, aan de voet van de Piltriquitron Berg. Door een reeks van valleien door de bergen richting Chili en de Stille Oceaan, heeft El Bolsón een ongewoon mild klimaat voor de zuidelijke ligging.

Het merengebied in Argentinië is gewoon apart, je moet er geweest zijn want zelfs een foto ervan laat niet zien wat je ziet als je er echt bent. Gewoon de ene schilderij na de andere komt voor je ogen. Hier zijn gewoon Alaska, Noorwegen en Zwitserland verenigd in een gebied. En je kunt daar helemaal WAP proof eten.

http://www.ontdekargentinie.com/de-mooiste-bestemmingen/merendistrict/merendistrict/

http://www.argentinieonline.nl/bariloche-merengebied.htm

Vul maar is bij google in het zoekvak de hiernaar volgende namen een voor in, en klik dan op afbeeldingen eronder en geniet van de foto’s van dat deel van Argentinie. Van de eerste naam en de laatste naam heb ik zelf mee linken gemaakt, de rest van de namen kun je bij google een voor een invullen:

Nahuel Huapi/ Nahuel Huapi National Park/ San Martín de los Andes/ Lago Mascardi/ Brazo Tristeza/ Brazo Tristeza Nahuel Huapi/ Villa La Angostura/ Villa La Angostura Argentina/ Bariloche/ Bariloche Argentina/ San Carlos de Bariloche Argentina/ San Carlos de Bariloche/ Villa De Merlo/ Villa Merlo/ Caviahue/ Esquel/ Neuquen/ Osorno/ El Bolson/ Villa Angostura/ Pasos Fronterizos/ Lago Gutierrez/ Paso Rio Puelo/ Villa Traful/ Lago Argentino/ Aconcagua/ Brazo Rincon/ Brazo Rincon Bariloche/ Lago Perito Moreno/ Lago Perito Moreno Bariloche/ Villa Angostura Bariloche/ Villa Angostura Argentina/ Los Alerces/ los alerces national park/ Merengebied Argentinie.

 
Peru :D daar zou ik heen willen en dat ga ik ook echt doen alleen de vraag is wanneer?

In de bergen back to basic een eigen kleine boerderijtje beginnen met kippen, cavia's en als het heel erg meezit ook koeien. Alles puur natuur en de bedoeling is ook zelfvoorzienend met gas e.d.

 
Ik heb eens een maandje door Noorwegen gerezen en ik vond de mensen heel open. Ik vond ze ook erg behulpzaam en vriendelijk.

Maar het is een duur land en ik vind al die bergen ook niet altijd leuk, want het kost meer energie om te reizen. Helaas heb ik daar geen Polse (elandworst) geproefd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan