Lievergezond
Well-known member
4min30 Once upon a time in Hollywood: echt een leuke film ''Charlie Manson weaponized women to kill people''
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
It's not difficult to weaponize women. They have very impressionable childlike minds.
Mike
Narcissism Went Global
AmazingPolly Published August 15, 2022
Heeft u zich wel eens afgevraagd waar al die wapens vandaan komen waarmee al die oorlogen in de wereld gevoerd worden? Het zal u misschien verrassen, maar Nederland hoort bij de 11 grootste wapenleveranciers ter wereld.
Je hoeft niet ver te zoeken om erachter te komen hoeveel wapens er in Nederland worden geproduceerd en vervolgens geleverd aan corrupte regimes, vaak via een omweg om de Europese exportregels te omzeilen. Nederland heeft belang bij een wereld die permanent in oorlog is. En wanneer er geen oorlog is, dan creëer je er gewoon één, zoals nu in Oekraïne. De wapenlobby in Nederland is zeer machtig en invloedrijk. Premier Rutte is daar nauw bij betrokken: er vindt geen wapendeal plaats waar hij niet persoonlijk zijn goedkeuring aan gegeven heeft.
Nu zien te vinden wie .... ik heb een vermoeden dat we uit zullen komen bij dezelfde figuren en hun huisbank van een bepaalde Familie gelinkt werden aan de Amsterdamse Cocainefabriek.Plaats deze maar even hier
blckbx today: eID komt in 2023 | Narcisme aan de Hofvijver
18,785 views
Streamed live 8 hours ago
Deze video heeft toch wel een diepe indruk op me gemaakt. Dit zijn de lessen die ik uit de video heb getrokken:Why I Changed My Mind About Evil! (I Was WRONG)
I changed my mind about Evil... Here's why.rumble.com
Why I Changed My Mind About Evil! (I Was WRONG)
“Knowing your principles and values and standing for them”Why I Changed My Mind About Evil! (I Was WRONG)
I changed my mind about Evil... Here's why.rumble.com
Why I Changed My Mind About Evil! (I Was WRONG)