Wanneer minder vet?...

Hoe kan het toch dat onze ont- / verkrachting / destructie lucratiever is dan onze bekrachtiging?

 
Quote:
Ik heb (nog) een te postief mensbeeld om in die theorie mee te gaan


Ook ik dacht in het allereerste begin dus nog voordat ik met Weston Price in aanraking kwam dat het zo hoorde dat de farmaceutische industrie geld kon verdienen aan zieke mensen omdat de farmaceutische industrie levensreddende medicijnen produceren en omdat het geldsysteem zo eenmaal toevallig in elkaar zit, ik dacht dat het gewoon toevallig zo in elkaar zat, maar niets is minder waar. Niks toeval, is gewoon puur met opzet zo gedaan.

Hier nog een enkele stukjes uit hartstichting site.

http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/beweging/

http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/gezonde_jeugd/

Wat een onzin. De overheid wil ons doen geloven dat we overgewicht moeten bestrijden door hun adviezen(zoals veel intensief bewegen/sporten) op te volgen en ook laat de overheid merken dat ze het beste met ons voor heeft daarin, terwijl in werkelijkheid zo is dat de overheid heel graag zo wil hebben dat we ons constant zorgen moeten maken over onze kilootjes en of we te weinig sporten of niet.

Meer bewegen of sporten, geen verzadigd vet meer eten enzovoorts, dit soort adviezen zijn er puur bedoeld om mensen hun gezondheid nog verder te slopen, want dat is kassa voor de farmaceutische industrie.

En hier nog even een stukje van wat Lievergezond(forumlid) vertaald heeft in deze topic.

https://www.fatsforum.nl/topic/vaccinaties/page/16

Quote:
“Bij de geboorte van hun kinderen

zullen wij die injecteren met gif

en hen ervan overtuigen

dat dit voor hun bestwil is.

Wij zullen daar vroeg mee beginnen,

wanneer de hersenen nog jong zijn.

Wij zullen hun kinderen bestoken

met wat ze het liefste hebben:

suiker, snoepgoed.

Wanneer hun tanden

door de suikers aangetast raken,

zullen wij die vullen met metalen

die hun hersenen vernietigen

en hun toekomst stelen.

Wanneer hun leervermogen is beschadigd,

zullen wij medicijnen aanbieden

die nog meer schade veroorzaken

en die weer andere ziektes doen ontstaan,

waarvoor we vervolgens

nog weer meer medicijnen zullen creëren.”


Als je denkt dat de adviezen van overheid met zijn gezondheidszorg het beste voor je heeft, kom je zwaar bedrogen uit.

Gezondheid,

 
Wat een zo prachtige site dan die Desiree gemaakt heeft. Hulde aan Desiree Rover.
Quote:
VACCINATIE = VERKRACHTING



Helemaal mee eens.

Gezondheid,

 
Quote:
Ik heb (nog) een te postief mensbeeld om in die theorie mee te gaan



Als de hartstichting het beste met ons voor zou hebben zouden ze promotie maken voor goede voeding, van hoe je een hartziekte voorkomen kan. Maar nee dat doen ze niet, ze doen precies het tegenover gestelde.

Zo kan de stichting blijven bestaan, door alle donaties die gedaan worden en opbrengsten van erfenissen en van giften bij een begrafenis. Klinkt hard, maar zo is het wel.

Net als de kankerstg, nierstg, leverstg. Noem ze maar op, ze bestaan bij de gratie van donaties.

Als de mens gezond is zijn die stichtingen niet nodig, zijn de mensen werkeloos. Het houdt elkaar in stand.

Enjoy, het is echt zo hoor. Je kunt de mensen positief blijven bekijken maar die stichtingen dus niet.

Lia

 
Enjoy,

Word wakker uit je sluimer! Het gaat zelfs nog veel verder dan geld, we hebben hier te maken met een doodscultuur die ons d.m.v. langzame vergiftiging om zeep helpt en verhindert dat we ons ware menselijke potentieel verwezenlijken. Ze zijn uit op ons bewustzijn en ons bewustzijn is onze vrijheid!

Mike

 
Das ook wat.. Die hartstichting over vet, het is zoizo niks natuurlijk maar bij transvetten hebben ze het over koekjes en dierlijke producten.. Maar die halve kilo bakken van bleu band en becel enzo hebben ze het niet over...

 
Lia, die donaties zijn peanuts...ze worden hoofdzakelijk in leven gehouden door de farmacie! Ik doneer nooit meer hooguit 1 euro voor diegene die uit onwetendheid zijn best doet voor "het goede doel" en langs de deuren loopt in zijn vrije tijd. Ik werk op een dialyse afdeling en word beroerd wat er door de nierstichting wordt geschonken aan nierpatienten (en hun familie). Oa computer, van die dure 'sta-op" stoelen, jaarlijks reizen naar Amerika en Canada en ook de vrouw mag mee. Pas werd er nog geleurd met een aantal tablets die ze kwijt wilden of wij als afdeling die konden gebruiken (we hebben er al 3). We hebben zelfs 3! med maatschappelijk werkers die oa dit soort dingen regelen. Dialysepatient zijn is vreselijk maar de meeste patiënten hangen achterover, slikken alles voor zoete koek en laten van alles voor hen regelen. Simpel toch....zo hoef je in ieder geval zelf niet meer na te denken. Het kost 1200 euro per week om 3 x per week te dialyseren. Per week!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan