WAP en supplementen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
ben gisterenavond zo ziek geweest, klappertanden, misselijk, hartslag heel hoog, rillen over mijn hele lijf, bloedsuikers rijzen de pan uit,tintelingen in handen, ben om 21.30 naar bed gegaan. Ook is mijn tong heel geel/wit? Weet niet of dit een betekenis heeft?

Vanmorgen gaat het wat beter, ik heb niets gegeten mijn bloedsuiker is veel te hoog, heb wel medicatie (ondanks nog steeds veel te hoog) gepakt en een glas sole 1 tl met appelazijn 1 tl.

Appelazijn drink ik al zo'n 2 weken 1 tl voor het eten, sole ben ik 3 dagen geleden mee gestart.Maar beter dan 1 el appelazijn?

Ik ga altijd vroeg naar bed, wat ik eet is vlees, yoghurt,rauw ei, kaas, slagroom, basmatierijst,beetje fruit, kruidenthee, groene thee decaf, water.Ik eet al heel lang minder koolhydraten. Misschien is het bij mij de koemelk zuivel die heb ik ongeveer 15 jaar niet meer toegevoegd aan mijn voedingspatroon, dus misschien handig om met geitenprodukten verder te gaan, misschien inderdaad te vlug, te vet.

De adrenal heb ik net binnen, de levertraan/boterolie is niet te bestellen via de site heb hun een mailtje geschreven maar nog geen antwoord gehad.

Maar ook mijn zoon waar ik 2 dagen geleden ben gestart met wap klaagt over misselijkheid, Ik doe bij hem heel rustig aan, we zijn allebei wel mensen waar alles anders uitpakt dan dat het hoort altijd al geweest.

 
Of gewoonweg pure ontgifting.

Uit het h2O2 topic:

CLEANSING REACTION / HEALING CRISIS

When pathogenic organisms are destroyed by your immune system (using hydrogen peroxide), the compounds that spill out of their dead carcasses flood your bodily tissues. Yecchh! In its attempt to discard these toxins, your body has numerous choices. Skin eruptions (acne, boils, hives, sores, ulcers), nausea and vomiting, diarrhea, runny nose, tearing of the eyes, sweating, sneezing, coughing, urination, menstruation and probably many more methods are all ways that your body gets rid of garbage. One woman reported experiencing a sudden, severe nose bleed with the elimina- tion of two large blood clots from her right nostril. She can now breathe through her nose for the first time in years. Another person had bleeding from the mouth when he spit up huge amounts of mucous. Another had rectal bleeding as his hemorrhoids decreased. Another man reported green slime oozing out of his skin.

If the load of toxic junk that you have stored in your body is dredged up too quickly, your body may not be able to excrete it as fast as needed. When this happens, you will probably feel lousy. You will think that you are sick. If you are like most people, you will say something stupid like “I’m allergic to hydrogen peroxide” or “That hydrogen per- oxide made me sick.” In my experience, people always seem to misinterpret their own natural bodily functions. A cough is not bad, a cough is merely how your lungs expel something that doesn’t belong there. A sneeze is how your sinuses do the same thing. Diarrhea is how your colon quickly gets rid of a lot of garbage. A pimple is how your skin removes toxic junk. These actions are NOT symp- toms of disease. They are methods of cleansing. You need to learn to embrace these functions and encourage them because this is how your body cleans itself. These uncom- fortable events are the price that is necessary to remove the toxins that block the recovery of your precious health. Don’t be misled by fear. Cleansing reactions are good! Be grate- ful when they occur, for you have found the solution. If you can’t handle the intensity, I understand. Just slow down. Take it easy. But do continue.

 
Ingrid, ik was erg ziek 6 jaar geleden.

Ik heb langzaam dingen geprobeerd te introduceren van wat men hier aanreikt.

Niet alles viel in goede aarde, om uiteenlopende redenen.

Je mag best wat langzamer aandoen.

Sommige mensen vinden het nauwelijks een omslag om over te stappen op wapf, maar bij mij gaat het zo snel niet.

Decaf is echt een afrader, kun je nog beter gewoon aan de koffie zitten.

Er zitten oplosmiddelen in de decaf die bepaald niet goed zijn voor je.

Belangrijkste is denk ik damagecontrol in het begin: transvetten vermijden als de ziekte (en dat valt niet mee want het zit overal in).

Azijn: ik drink het niet zoveel: ik kan er niet zo goed tegen: maar overal zegt men dat het goed is, zal ook echt wel.

Zie, iedereen zit weer anders in elkaar.

Vet: ik kon er eerst ook echt helemaal niet tegen, soms word ik nog wel iets van misselijk ervan, maar het staat niet meer in verhouding tot hoe het vroeger ging bij me.

p.s. Ingrid: wat Alexandra hiervoor schrijft is erg belangrijk.

Voor mij is de ontgiftingsreactie een ingeburgerd concept.

Een mens dat hier nog nooit mee heeft leren rekening houden wat het is: die gaat het uit de weg als iets slechts.

Ontgiftigingsreacties zijn wel belangrijk om goed te doseren.

Hier nog een site voor de levertraan: http://www.qnaturals.nl/index.php?o...;manufacturer_id=8&vmcchk=1&Itemid=65

 
Ik ben het helemaal met jullie eens! en ja ik denk dat ik te snel ben gegaan, ik heb vandaag maar 1 cracker gegeten, verder niets, voel me nog steeds niet goed, wanneer mijn buik/maag weer wat hersteld is ga ik langzaam weer wat toevoegen. Ik ben denk ik te fanatiek aan de slag gegaan, Alexandra je vroeg wat ik zoal eet, ben vergteten er bij te zetten dat ik ook roomboter,cocosolie gebruik nu

h202 heb ik besteld.

Ik drink groene thee decaf van biologische oorsprong ook niet goed? in gewone groene thee zit tiene waardoor ik paniekaanvallen krijg helaas.

In ieder geval rustig aan op weg.....

Bedankt voor jullie advies.

 
hoi Ingrid, ik weet nog dat ik begon met roomboter.

Dat was niet eens in het kader van het wapf-protocol.

Ik had een blaasontsteking en een behandelaar van mij raadde me rauwe roomboter aan.

Een vrij ongebruikelijk advies en ik ging aan de slag ermee.

Ik kreeg een koliekaanval, nu weet ik tenminste ook wat het is.

Maar het schrok me wel af.

En ik denk ook niet dat ik die blaasontsteking ermee weggekregen zou hebben als ik met die roomboter was doorgegaan.

Ik heb nu trouwens weer een blaasontsteking jammer genoeg: en ik gebruik best veel roomboter inmiddels.

Dan de kokosolie: ik heb een keer in de trein een aanval van buikgriep erdoor gekregen: ik denk dat die kokosolie echt wel desinfecterend is voor gespuis dat niet in je buik thuishoort.

Ik heb echt heel onaardig gedaan tegen iemand die niet snel genoeg de wc verliet in de trein.

Ik kan trouwens ook niet tegen groene thee.

Als het biologische thee is, dan denk ik niet dat er slechte stoffen in die decaf groene thee zitten.

 
Je kunt zelf 'decaf'-groene thee maken door zelf thee van verse bladeren te zetten, deze een flinke tijd te laten trekken en het theewater dan weg te gooien. Vervolgens zet je opnieuw thee van dezelfde bladeren. In het eerste theewater zat de meeste caffeine en die ben je dus kwijt.

Mike

 
Dank je wel voor de tip groene thee.

lievergezond: wel heftig die reakties soms ben ik daar wel bang voor omdat ik een fobie voor overgeven heb en als ik dan misselijk ben brrr maar ondanks deze angst ga ik er toch voor,ik voel me sinds een paar dagen toch veel beter dan ik me ooit gevoeld heb dus het is goed voor me maar ik vind het nog heel moeilijk om alles juist te doen en wapf te begrijpen.

wel heel vervelend dat ik mijn bloedsuikers niet omlaag krijg, ik durf daarom ook geen honing toe te voegen want heb dit ooit gedaan en steeg de bloedsuikers naar voor mij echt te hoge waarden.

Ik ben nu aan de adrenal, levertraan en ga vanaf morgen ook h202 gebruiken.

 
Hoi Ingrid, de koliekaanval dat deed alleen maar pijn: er was geen overgeefneiging bij verder: voor zover dat een geruststelling is :?

Verder de buikgriep: de voeding was al wel de maag gepasseerd: de ellende begon pas in mijn darmen.

Dus niets met overgeven ook dat keer niet.

 
wbt de (decaf) groene thee, hoe lang moet deze trekken dan? en 1 el voor een halve liter?

Ha ha een hele geruststelling lievergezond

 
ik heb gekeken op de site waar ze buffelmelk verkopen daar staat wel op dat je deze tot 90 graden moet verwarmen, dus niet rauw drinken??

 
Wel rauw drinken. Boeren moeten dit erbij vermelden, omdat ze geen rauwe melk mogen verkopen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan