WAPF Chapter Limburg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Geweldig initiatief, Tanja!

Ikzelf woon dus in Belgisch Limburg, en helaas is er hier maar weinig bio (dynamisch) te vinden. Vooral wat rauwe geitenmelk betreft ben ik zoekende hier.
De mensen waar ik het eerst afnam blijken hun geiten toch met een vrij agressief middel te ontwormen. Vind ik geen fijn idee.
En een adres voor biologische levertjes is ook erg welkom.

Ik ga meteen even in je 'hoekje' kijken.

 
Hoi Tanja,

Ja, ook van mij nog eens gefeliciteerd. Ik vind het erg leuk dat ik je persoonlijk heb leren kennen en je bij mij in de buurt woont. Misschien kunnen we ook nog wel eens iets samen gaan opzetten, lezing of zo. Ik had ja mijn eigen bedrijf Empowarance, wat op het gebied van stressmanagement is en gezondheid bestaat uiteindelijk uit gezonde voeding/lichaam en gezonde geest.

Trouwens even naar Mike toe, ook heb ik het heel leuk gevonden met jou in Heerlen te kunnen spreken.
Ja, zo langzaam voel ik me na 20 jaar Duitsland toch weer thuis in Limburg en met name in Mestreech.

Nou Tanja, hopelijk tot gauw, succes verder en ga zo door.
dorothebjs

 
Intussen is er een site voor het Limburg chapter en staat de eerste activiteit gepland: Een lezing in Meerssen op dinsdag 30 september om 20.00 die ik zelf zal verzorgen. Meer informatie is in de agenda te vinden

 
Wat goed van je!

Off-topic hoor maar wat is Limburg mooi! Ik ben er afgelopen maand voor het eerst geweest in 30 jaar haha ik ga volgende zomer echt weer eens terug, vooral Maastricht echt geweldig.

 
Dank je Sampjes, en Limburg is prachtig, op zoek naar goede adresjes en plekjes om te wandelen begin ik al aardig vertrouwd te raken met het heuvelland en vind het steeds verassend hoe mooi het hier is en ook Maastricht vind ik nog altijd een fijne plek.

 
Ja precies, dat heuvellandschap is zo mooi, had het gevoel alsof ik buiten Nederland was!
Welke plaatsen zijn aanraders?

 
Thanx Mike en Iklustvet (en ja spannend, maar alles voor het goede doel ;) )

Sampjes, ik vind zelf het hele gebied tussen Maastricht en Vaals mooie plekjes hebben, in de buurt van Gulpen, Wittem, Slenaken, gewoon ergens je auto neerzetten en een wandelroute uitkiezen, dat doen wij meestal, nu nog de kortste vaak ivm de kinderen.

 
Het kwartaalblad van de WAPF Wise Traditions wordt opgenomen in het assortiment van de stadsbibliotheek van Maastricht Centre Ceramique, voor de mensen die (nog) geen lid zijn.

 
Goed nieuws, spread the message!

Ik kwam laats op deze website: deplanteneter.nl van Boele Ytsma wat kan die man een onzin uitkramen. Ongelooflijk dat mensen er zo intrappen zonder zelf research te doen.

Al snel gaat het over de China Study bij deze semi veganisten.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2011/10/13/vegetarian-movie-forks-over-knives--critically-reviewed.aspx

I rest my case.

 
Hoi Tanja,

Ik wilde je ook nog even op het forum laten weten dat je het gisterenavond heel goed gedaan hebt. De lezing in Meerssen was heel interessant. Verder mooie locatie, heel leuk idee met de hapjes, kortom een geslaagde avond waar ik echt van genoten heb.
Groetjes
Dorothé

 
He Tanja,
Fijn om te lezen dat het een geslaagde avond was. Ben je van plan om ook op andere locaties in het zuiden te spreken?
ad
 
Leuk dat je hier ook even een reactie achterlaat Dorothe, dankje.

Ha, Ad ik ben super tevreden, goede opkomst en enthousiaste reacties, was zeker voor herhaling vatbaar.

 
Voor mensen graag aan de slag willen in de keuken met alle adviezen en inzichten gebaseerd op Weston Price, goede vetten, soepen, stoofpotten, fermenteren, maar je weet niet zo goed hoe te beginnen of je zoekt leuke recepten en inspiratie? In oktober start ik met Charlotte van PURE Body & Food kooklessen in de traditionele keuken op 28 oktober en 17 december, voor meer informatie:

http://limburg.westonprice.nl/agenda/

Ook is er voor mensen die eens willen proeven hoe lekker een eerlijke voedzame WAPF maaltijd smaakt en ideeën willen uitwisselen een mogelijkheid om aan te schuiven in Urmond op 20 oktober.

 
Ik ga volgende week mijn supervisor vragen of ik op die dagen vroege dienst kan hebben.
Trouwens in Urmond, hoe laat begint dat? Ik kan het niet vinden op de site.
Tanja, weet je wat wel grappig is, ik heb tot mijn 21 levensjaar in berg aan de Maas gewoond, mijn ouders wonen er nog, dat ligt naast Urmond. Misschien ken ik Pascale wel.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan