Tanja, ik weet het ook niet. Ik ben eigenlijk niet voor voeren tegen iemands wil in, omdat ik uitga van de herstellende kracht van het lichaam. Ik weet alleen ook dat katten, die eenmaal stoppen met eten, (in veel gevallen) ook niet meer gaan eten. Ik zou willen dat ik beter wist dan de DA, maar in dit geval durf ik het risico niet te nemen om te zien of ze vanzelf weer gaat eten. Als er mensen zijn met meer ervaring op dit gebied, sta ik wel open voor suggesties.
Rauwe melk zou inderdaad nog wel kunnen. Dat ik daar op een WP-forum zelf niet aan gedacht heb (ik kan zelf geen rauwe melk hebben, dus dat komt z.g.a. totaal niet in mijn woordenboek voor)...
Naief, ja, ze is gescand. Er leek niets te zitten.
De enige hypothese die ik zelf nog heb, is dat ze last heeft van haar tanden. Ze heeft heel veel tandsteen en stink best wel een beetje uit haar bek. Ik heb me dus afgevraagd of ze haar eten gewoon totaal niet meer ruikt of niet meer lust. Dan nog vraag ik me af of een kat daardoor helemaal zou stoppen met eten. Ze drinkt wel heel veel, dus op de een of andere manier heeft ze ergens toch een prikkel.