Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo'n apparaat gebruik ik om alcohol terug te winnen.Hoe denken jullie over een distilleer apparaat? deze filtert het water ook, ken mensen die zo'n apparaat hebben ze gebruiken er ook mms (clo2) bij, na zuiveren blijft er drap achter. hoor er goeds over.
| |
iBought is een no-nonsense webshop waarmee wij tegen zeer voordelige prijzen artikelen aanbieden welke wij groots inkopen. Eenvoud bepaalt ons handelen. Altijd de hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs!www.ibought.nl
Oorlog tegen de Berkey. Mag niet hè, te gezond......
Uit de nieuwsbrief van Juglen Zwaan
EPA: Berkey geen waterfilter, maar een pesticide
Het zou binnenkort wel eens afgelopen kunnen zijn met de Berkey waterfilter. New Millennium Concepts, het bedrijf achter de Berkey Waterfilter, heeft een rechtszaak aangespannen tegen de EPA (United States Environmental Protection Agency).
De rechtszaak draait om een besluit van de EPA om de Berkey waterfilter te classificeren als pesticide in plaats van als waterfilter. Berkey, dat al meer dan 25 jaar waterfilters produceert en verkoopt, begrijpt – net zoals vele anderen – niks van deze beslissing van de EPA. De EPA heeft zonder vooraankondiging en waarschuwing besloten de waterfilters te reguleren.
Dit is opvallend want het bedrijf Berkey Water Filters heeft al een lange historie en een zeer veilige reputatie. De filters zijn juist bedoeld om giftige stoffen uit het water te verwijderen en hebben niks te maken met bestrijdingsmiddelen.
Omdat Berkey onschadelijk zilver in hun filters gebruikt tegen bacteriegroei, classificeert de EPA het nu als bestrijdingsmiddel. Berkey heeft Norred Law ingeschakeld om de rechtszaak aan te spannen, die nu voorligt bij rechter Pittman in Ford Worth, Texas.
Ze vragen de rechtbank om de EPA te verplichten de wettelijk vastgelegde bestuurlijke procedures te volgen voordat nieuwe regels worden opgelegd.
Is dit echt of nep? Ik.zie geen bronvermelding. Als dit waar is gaat de EPA dit verliezen. Een koolstoffilter is natuurlijk geen pesticide, dat zal de rechter ook snappen.Oorlog tegen de Berkey. Mag niet hè, te gezond......
Uit de nieuwsbrief van Juglen Zwaan
EPA: Berkey geen waterfilter, maar een pesticide
Het zou binnenkort wel eens afgelopen kunnen zijn met de Berkey waterfilter. New Millennium Concepts, het bedrijf achter de Berkey Waterfilter, heeft een rechtszaak aangespannen tegen de EPA (United States Environmental Protection Agency).
De rechtszaak draait om een besluit van de EPA om de Berkey waterfilter te classificeren als pesticide in plaats van als waterfilter. Berkey, dat al meer dan 25 jaar waterfilters produceert en verkoopt, begrijpt – net zoals vele anderen – niks van deze beslissing van de EPA. De EPA heeft zonder vooraankondiging en waarschuwing besloten de waterfilters te reguleren.
Dit is opvallend want het bedrijf Berkey Water Filters heeft al een lange historie en een zeer veilige reputatie. De filters zijn juist bedoeld om giftige stoffen uit het water te verwijderen en hebben niks te maken met bestrijdingsmiddelen.
Omdat Berkey onschadelijk zilver in hun filters gebruikt tegen bacteriegroei, classificeert de EPA het nu als bestrijdingsmiddel. Berkey heeft Norred Law ingeschakeld om de rechtszaak aan te spannen, die nu voorligt bij rechter Pittman in Ford Worth, Texas.
Ze vragen de rechtbank om de EPA te verplichten de wettelijk vastgelegde bestuurlijke procedures te volgen voordat nieuwe regels worden opgelegd.
Is dit echt of nep? Ik.zie geen bronvermelding. Als dit waar is gaat de EPA dit verliezen. Een koolstoffilter is natuurlijk geen pesticide, dat zal de rechter ook snappen.
Mike
Blijkbaar was ik nog niet helemaal wakker vanmorgen, ik kreeg dit bericht via TG (zonder bronnen) en had zelf de nieuwsbrief van Juglen ongelezen in de prullenbak gegooid. Gelukkig had iemand anders hem bewaard en nu heb ik dus de juiste bronnen die Juglen heeft gebruikt:Dat is wat anders dan de verrmeende klassificering van de EPA van deze filrers als pesticide. 2 verschillende dingen.
Mike
August 9, 2023 – New Millennium Concepts, Ltd. (“NMCL”) and the James B. Shepherd Trust, the brand owner of Berkey Water Systems, filed a lawsuit against the EPA (United States Environmental Protection Agency) this week seeking to stop its unjustified treatment and perceived persecution of Berkey Water Filters based on the EPA’s decision this year to treat Berkey Water Filters as though they are pesticides, rather than water filters.