Weer opnieuw voorstellen/advies gevraagd

Hoi Mike
Ja daar heb zeker aan gedacht. Ook met Ron veldhuis over gehad. Ik heb een traumatisch verleden en ik heb al een keer geprobeerd af 'te bouwen. Dat ging toen niet goed. Nu ben ik de laatste vijf jaar bezig geweest om trauma s te behandelen. Ik ben nu nog bezig om om te gaan met mijn triggers. Als ik daar meer grip op krijg ben ik van plan af te bouwen en eventueel iets anders te gaan gebruiken. Afbouwen is nu nog even een stap te ver en ga ik onder begeleiding doen. Maar het is zeker een doel
Antidepressiva zijn middelen waarvan haast niet af te komen is. Ze mogen maar een jaar voorgeschreven worden, echter kom je er dan vaak al niet meer af. Wat enorm kan helpen is detoxen met groene smoothies en sappen.
Let op: alleen detoxen, niet aanbevolen als een dieet / voedingswijze voor langere tijd!

Ik heb zelf 15 jaar die zooi geslikt, en kon na ca. een maand dieet op groene smoothies eindelijk [na diverse eerdere pogingen] met die rotzooi stoppen.

De trauma's worden niet lichter of beter of makkelijker met het slikken van anti-depressiva. Het leven wordt juist eerder dragelijk zònder die antidepressiva.

Mocht je de post traumatische stress stoornis en dus ook het reageren op triggers 'behandelen' via de reguliere zorg zoals GGZ, dan is mijn advies dat dit niet de weg is.
Het is een kruis wat je mee hebt gekregen in dit leven, waarvan je niet af komt, wat je moet dragen en waarvan je moet leren.
Je lichaam goed voeden [en dus ab-so-luut niet belasten met farmaceutische producten zoals anti-depressiva] zijn de weg naar een beter en dragelijker leven. Kruiden, zoals Ashwagandha, Brahmi, Rhodiola en het door Mike voorgestelde St. Janskruid, kunnen daarbij goed ondersteunen. Niet allemaal tegelijk en onderzoeken welke het best aansluiten bij jouw emoties en lichaam.

Triggers niet aan kunnen wordt veroorzaakt door een gebrek aan veerkracht, welke weer wordt veroorzaakt door ondervoeding. Zonder goede voeding voor je lichaam [uiteindelijk voeding conform WAPF dus] kan je de triggers niet bolwerken en verwerken. De triggers zullen altijd blijven, echter de manier van omgaan zal met goede voeding en ondersteuning van de juiste kruiden makkelijker het hoofd geboden worden.

Laatst bewerkt:
Antidepressiva zijn middelen waarvan haast niet af te komen is. Ze mogen maar een jaar voorgeschreven worden, echter kom je er dan vaak al niet meer af. Wat enorm kan helpen is detoxen met groene smoothies en sappen.
Let op: alleen detoxen, niet aanbevolen als een dieet / voedingswijze voor langere tijd!

Ik heb zelf 15 jaar die zooi geslikt, en kon na ca. een maand dieet op groene smoothies eindelijk [na diverse eerdere pogingen] met die rotzooi stoppen.

De trauma's worden niet lichter of beter of makkelijker met het slikken van anti-depressiva. Het leven wordt juist eerder dragelijk zònder die antidepressiva.

Mocht je de post traumatische stress stoornis en dus ook het reageren op triggers 'behandelen' via de reguliere zorg zoals GGZ, dan is mijn advies dat dit niet de weg is.
Het is een kruis wat je mee hebt gekregen in dit leven, waarvan je niet af komt, wat je moet dragen en waarvan je moet leren.
Je lichaam goed voeden [en dus ab-so-luut niet belasten met farmaceutische producten zoals anti-depressiva] zijn de weg naar een beter en dragelijker leven. Kruiden, zoals Ashwagandha, Brahmi, Rhodiola en het door Mike voorgestelde St. Janskruid, kunnen daarbij goed ondersteunen. Niet allemaal tegelijk en onderzoeken welke het best aansluiten bij jouw emoties en lichaam.

Triggers niet aan kunnen wordt veroorzaakt door een gebrek aan veerkracht, welke weer wordt veroorzaakt door ondervoeding. Zonder goede voeding voor je lichaam [uiteindelijk voeding conform WAPF dus] kan je de triggers niet bolwerken en verwerken. De triggers zullen altijd blijven, echter de manier van omgaan zal met goede voeding en ondersteuning van de juiste kruiden makkelijker het hoofd geboden worden.
Mooi gezegd H.E.K.S. Vaak worden dergelijke klachten inderdaad niet begrepen door de huisarts. OF liever gezegd: nooit. Wil je stoppen met die anti-dressivapillen moet dat naar mijn mening wel een intrinsieke motivatie zijn, maar mijn ervaring is dat je depressieve klachten er niet door opgelost worden en je van de regen in de drup komt (ze schrijven je ook vaak steeds meer voor). In het begint lijkt het te helpen maar later wordt je er slechter van.

Ik zal hierover even verder typen in mijn eigen draadje.

Mijn vraag is
Welke levertraan is goed?
Wat kan ik nog meer supplementen?
Kan ik de omega 3dan weglaten?
Welke stappen neem ik om mijn spijsvertering te helen?
Hoe komt het volgens jullie dat ik zuivel niet meer verdraag?
Hoe krijg ik wat meer gezonde darmen en dus minder schimmelnagels?

Zoals beloofd zou ik nog ingaan op deze vragen.

De enige goede levertraan is de welbekende rauwgefermenteerde van Blue Ice. De combi met boterolie is nog berer, de Weston Price-versie van het Budwigpapje maar dan op basis van vitaminerijke dierlijke ingredienten.

Suppleren kan ook meer kwaad doen dan goed. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar voedingsmiddelen met een rijke concentratie aan nutrienten. Denk hierbij aan de genoemde levertraan en boterolie, maar ook aan Keltisch zeezout.

Weston Price waarschuwt voor een teveel aan Omega-3, omdat dit bloedverdunnend werkt. Hij waarschuwt voor een te hoge inname van levertraan. O-3 gebruiken naast levertraan is dan ook geen goed idee, want dit werkt interne bloedingen in de hand. Je moet er niet aan denken dat je een hersenbloeding krijgt!

Wat kun je doen om je spijsvertering te verbeteren? Naast fysieke maatregelen om je inname van plantaardige vezels zo laag mogelijk houden gaat het vooral om het psychologische stuk: innerlijke rust. Zolang je in vecht-of-vluchtmodus zit gaat er (te) weinig energie naar de spijsvertering. Je geeft in alle eerlijkheid aan problemen te hebben met depressie. De kans is groot dat er jeugdtrauma's spelen. Ik wil je wel helpen met het 12-stappenprogramma als je daar voor openstaat. Denk er maar eens over na.

Je verdraagt zuivel niet of slecht omdat je onvoldoende maagzuur aanmaakt om grote, complexe dierlijke eiwitten te verteren. Waarschijnlijk heeft jouw spijsvertering ook moeite met rood vlees. Ook dit komt neer op meer ontspanning en rust. Zie mijn uitleg en aanbod hierboven.

Schimmelnagels kunnen effectief aangepakt worden met ivermectine. Door de coronatijd hebben velen van ons giga hoeveelheden van dit spul ingeslagen. Als je het niet erg vindt als het over datum is (verliest geen effectiviteit) zullen er vast wel forumleden zijn die je dit gratis of voor weinig willen sturen. Voor gezonde darmen raad ik de grasgevoerde gelatine van Great Lakes of een ander goed merk.

Mike

En nu lees ik weer dit :

HET SPEL ROND IVERMECTINE​

De zoveelste aanval op IVM vanuit de 'alternatieve' hoek.

Deze arts speelt in op het feit dat virussen aantoonbaar niet bestaan als levende organismes. IVM kan dan ook nooit aantoonbaar iets 'genezen' wat niet bestaat.

Klinkt logisch, maar C19 bestaat wel degelijk, niet als levend 'virus' maar wel als SYNTHETISCH DNA en is daarmee een BIOWAPEN. En IVM (en HCQ) is wel degelijk succesvol in het opruimen van lichaamsvreemde eiwitten, daarom is her ook een succesvol antiparasitair middel.

Her feit dat Merck dit middel succesvol gedurende vele decennia op de markt heeft gebracht onder de merknaam Ivomec is geen directe reden tot wantrouwen. Deze arts suggereert dat IVM als molecuul niet voorkomt in de natuur, maar ze geeft wel aan dat het gebaseerd is op het fermenratieproduct van een Japanse bodembacterie met de toevoeging van waterstof. Zo is HCQ ook niet een directe kope van kinine of aspirine ook niet van salycitaten in wilgenbast. Maar ze sorteren in de praktijk wel hetzelfde effect. En kennelijk staan ze zo dichtbij het origineel dat er sprake is van weinig tot geen bijwerkingen, ook niet voor menselijk gebruik.

Waarom vermeldt deze arts niet de menselijke inname van IVM en HCQ in tropische landen als antimalariamiddel gedurende vele decennia met nagenoeg geen ernstige gevallen van ziekte of dood a.g.v. het gebruik van deze middelen? Feit is dat een farmaceutisch bedrijf minimaal 10% van een molecuul moet afwijken om het te kunnen patenteren, dus geen enkel farmaceutisch product komt in natuurlijke vorm voor, maar kan wel zeer dicht bij een natuurlijk product staan. Niet alle chemie is verkeerd, getuige ook het feit dat IVM in 2015 een Nobelprijs kreeg.

Ik heb na 10 minuten de video uitgezet en heb dus ong. de helft bekeken, daarna geloofde ik het wel. Andere theorieen in de alternatieve wereld zijn dat we te maken zouden hebben met parasieten en dat ook kanker een parasiet is. Ook niet waar. Het gaat om LICHAAMSVREEMD DNA en deze middelen zijn uiterst effectief in het opruimen van lichaamsvreemde eiwitten, levend of dood. Punt. Einde discussie.

1000008175.jpg

Mike

Laatst bewerkt:

Deze arts speelt in op het feit dat virussen aantoonbaar niet bestaan als levende organismes. IVM kan dan ook nooit aantoonbaar iets 'genezen' wat niet bestaat.

Klinkt logisch, maar C19 bestaat wel degelijk, niet als levend 'virus' maar wel als SYNTHETISCH DNA en is daarmee een BIOWAPEN. En IVM (en HCQ) is wel degelijk succesvol in het opruimen van lichaamsvreemde eiwitten, daarom is her ook een succesvol antiparasitair middel.

Her feit dat Merck dit middel succesvol gedurende vele decennia op de markt heeft gebracht onder de merknaam Ivomec is geen directe reden tot wantrouwen. Deze arts suggereert dat IVM als molecuul niet voorkomt in de natuur, maar ze geeft wel aan dat het gebaseerd is op het fermenratieproduct van een Japanse bodembacterie met de toevoeging van waterstof. Zo is HCQ ook niet een directe kope van kinine of aspirine ook niet van salycitaten in wilgenbast. Maar ze sorteren in de praktijk wel hetzelfde effect. En kennelijk staan ze zo dichtbij het origineel dat er sprake is van weinig tot geen bijwerkingen, ook niet voor menselijk gebruik.

Waarom vermeldt deze arts niet de menselijke inname van IVM en HCQ in tropische landen als antimalariamiddel gedurende vele decennia met nagenoeg geen ernstige gevallen van ziekte of dood a.g.v. het gebruik van deze middelen? Feit is dat een farmaceutisch bedrijf minimaal 10% van een molecuul moet afwijken om het te kunnen patenteren, dus geen enkel farmaceutisch product komt in natuurlijke vorm voor, maar kan wel zeer dicht bij een natuurlijk product staan. Niet alle chemie is verkeerd, getuige ook het feit dat IVM in 2015 een Nobelprijs kreeg.

Ik heb na 10 minuten de video uitgezet en heb dus ong. de helft bekeken, daarna geloofde ik het wel. Andere theorieen in de alternatieve wereld zijn dat we te maken zouden hebben met parasieten en dat ook kanker een parasiet is. Ook niet waar. Het gaat om LICHAAMSVREEMD DNA en deze middelen zijn uiterst effectief in het opruimen van lichaamsvreemde eiwitten, levend of dood. Punt. Einde discussie.

Bekijk bijlage 35657

Mike
C19 bestaat wel maar niet als levend virus
——

Is daar een document van. Stuur ik dat ff naar mn vorige tandarts die hele giftige maatregelen had genomen voor de patiënten. Die werden behandeld als beesten met desinfectiemiddelen die alles kapot maakte. Toen ik hierover begon kreeg ik het standaard protocol coronamaatregelen toegestuurd.

Laatst bewerkt door een moderator:

Bekijk bijlage 35657

Mike
Helder Mike, bedankt!!

Hoi ik heb lang niet gereageerd mijn excuses hiervoor. Ik dacht dat ik mail kreeg als er een reactie kwam en dat was niet gebeurt. Daarom dacht ik dat er geen reactie meer was🙈 Opeens ging kijken hadden jullie allemaal gereageerd😇Vandaag heb ik de hele dag moeite gehad om opnieuw een wachtwoord aan te vragen maar nu is het gelukt! Ondertussen heb ik een consult bij Tanja Visser gehad en ben ik al wat wijzer.
Heks dank je wel voor je tips en advies. Ik ga ernaar kijken.
Mike. Dank je wel voor je tips. Over omega 3 dat wist ik niet dat is idd erg gevaarlijk zo. Ik heb het laten staan sinds ik weer levertraan met boterolie gebruik.
Het 12 stappen programma ken ik niet. Ik ga erover denken. Kun je er wat meer info over geven? Ik heb nu trauma behandeling en dat lijkt de goede kant op de gaan. Ik merk dat ik meer energie krijg maar dat kan ook door de verandering van de voeding komen. Ik ga nu ook met moringa beginnen want Tanja vermoedde dat ik kalium tekort kwam.
Ontspanning en rust is ook echt mijn dagelijkse prioriteit en ik begin daar steeds meer grip op te krijgen. Je hebt gelijk want als ik dat goed onder controle heb dan heb ik minder of geen constipatie.
Die ivermectine neem je die in als pil of vloeistof? En heeft iemand die voor mij? Ik heb er veel over gelezen in corona tijd inderdaad maar dit wist ik niet.
Great lakes ken ik. Ik ga die bestellen.
Op zich kan ik ook niet alles tegelijk invoeren want dan komt er weer stress dus met Tanja heb ik afgesproken alles stap voor stap te doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan