Weermodificatie

Volgens mij is dit een nieuwe platte aarde theorie 😂

Effecten van laag frequent geluid:
As for the effects generated on human health, there was a greater number of articles referring to effects on sleep disorders, discomfort, sensitivity to and irritability from noise, annoyance, hearing loss, and cardiovascular diseases, and these effects were analysed in more detail in this article.
Finally, it was observed that exposure to noise—in particular, low-frequency noise—negatively affects the variation in heart rate, which harms health in terms of cardiovascular diseases, as it exceeds the levels established for the prevention of these diseases, as discussed by Walker et al. [63], Wang et al. [59], and Blair et al. [46]. According to Rossi et al. [65], heart rate increases significantly in introverts compared to in a situation of silence, while extroverts show no change in their heart rate. Smith et al. [47] realized that the heart rate in people increased with greater exposure to noise. High long-term exposure to noise from wind turbines is associated with an increase in myocardial infarction and stroke, as studied by Poulsen et al. [64].

Laatst bewerkt:
Ik kan me herinneren dat een jaar of 10 geleden (of langer) er veel vliegjes en andere insecten op de koplampen en grill van de auto zaten. Ik las laatst op X dat iemand dat was opgevallen en ik keek van de week naar de voorkant van m’n auto en idd gewoon schoon. Zitten er minder insecten in de lucht? Is jullie dit ook opgevallen?

Ik kan me herinneren dat een jaar of 10 geleden (of langer) er veel vliegjes en andere insecten op de koplampen en grill van de auto zaten. Ik las laatst op X dat iemand dat was opgevallen en ik keek van de week naar de voorkant van m’n auto en idd gewoon schoon. Zitten er minder insecten in de lucht? Is jullie dit ook opgevallen?
Ja zekers! Ik moest afgelopen maanden vaak de afsluitdijk over en weinig beestjes op de voorruit. Een jaartje of 10 terug was het steevast ruiten boenen na een ritje over de afsluitdijk. Had toen altijd speciaal spul + sponsje hiervoor in de auto. Nu niet meer nodig.
Maar ze hebben het IJsselmeer dan ook lekker volgestopt met die windmolens, geen fraai gezicht.
Het is niet precies bekend wat de oorzaken zijn van deze afname. Uit onderzoek van Dr. Franz Trieb van het Institute of Engineering Thermodynamics is wel duidelijk dat windmolens op land in ieder geval sterk bijdragen aan de insectensterfte. Migrerende vliegende insecten zoeken in grote zwermen hoge en snelle luchtstromen en laten zich zo naar verre broedplaatsen vervoeren. In deze tocht blijken ze door de rotorbladen in grote aantallen geraakt te worden. Het is al langer bekend veel insecten op de wieken terecht komen. De neerslag van insecten op de rotorbladen kunnen de prestaties van windturbines tot wel 50% verminderen.

Ik denk dat het komt doordat er nu veel meer motorrijders, elektrische steps en zo zijn. Die gaan sneller dan vroeger met de fiets of gewone step en hebben dus waarschijnlijk als ze nu afstappen al die vliegjes tussen hun tanden zitten.

Ze werken zo dus op 2 manieren mee aan de agenda 2030 : elektrisch rijden en insecten eten.

In Malaga is er vorige week een chiringuito (beachbar*restaurant) gesloten door de gezondheidheidsinspectie daar er nesten van kakkerlakken waren en zelfs in salades blijkbaar.

Zijn ze al vooruit op de agenda, worden ze gesloten. :ROFLMAO:

Ik denk dat het komt doordat er nu veel meer motorrijders, elektrische steps en zo zijn. Die gaan sneller dan vroeger met de fiets of gewone step en hebben dus waarschijnlijk als ze nu afstappen al die vliegjes tussen hun tanden zitten.

Ze werken zo dus op 2 manieren mee aan de agenda 2030 : elektrisch rijden en insecten eten.
Ja, gewoon je mond open houden voor een volle maag.
Jammy 😋

3D Graphene Oxide Nanoparticles for Cloud Seeding Patent US 2022/0002159 A1​

January 6, 2022 | Inventors: Linda ZAO, Haoran Liang | 3D Reduced Graphene Oxide/Sio 2 Composite For Ice Nucleation |
US 2022/0002159 A1 | The present invention relates to the field of cloud seeding.
1718194953581.png

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan