Weston Price Dag, 11 februari 2012, De Bilt

Maakt er ook iemand opnames die later op deze site geplaatst worden? :-)

Ik neem in ieder geval mijn iPhone mee. Hier maak ik ook altijd opnames mee bij lezingen van Mike.

Dat gaat aardig goed. En ik neem aan dat de sprekers morgen versterkt worden via boxen.

Dan kan ik de bestanden wel op de site plaatsen door middel van een link waar je de audiobestanden kunt downloaden.

Er is een plaatsje vrij gekomen voor de WP dag morgen.

Wij zouden met z'n vijven gaan maar 1 iemand geeft afbericht.

Dus wie zou er ook nog heen willen? Lijkt wel een zwarte markt, maar dan gratis.

Laat het me even weten, morgenochtend ga ik 1 persoon afmelden als nog niemand zich heeft aangemeld.

Hallo Poekie,

Ik heb ook toch wel de gelegenheid om te komen. Ik bied me bij deze graag aan!

Ik wens jullie veel plezier allemaal morgen! :D

Ik zou heel graag gekomen zijn, en ook jullie allemaal graag hebben willen ontmoeten, maar wij hebben 1 februari de sleutel gekregen van ons nieuwe huis, mijn vriend en ik hebben daarnaast sinds vandaag twee weken (klus)vakantie en er moet héél veel gebeuren in die twee weken. Morgenochtend eerst een afspraak bij de keukenboer, en daarna verf kopen om de slaapkamermuren te gaan verven. En dat is maar het begin.

Ik hoop dat er inderdaad nog eens een WP-dag komt, en jullie dan ook allemaal weer komen.

Ik heb hierdoor de laatste week ook niet veel tijd gehad om op het forum te posten, maar ik hou het wel bij hoor, om de twee à drie dagen lees ik in één ruk alles bij om op de hoogte te blijven.

Dus nogmaals: een leuke en leerzame dag gewenst voor zij die morgen gaan, en ik krijg graag een uitgebreid verslag! :wink:

Bastiaan,

mail me even op forumwapf@gmail.com dan geef ik je even de naam door waarmee je naar binnen kunt.

@Enjoy,

Dank je, en dat het maar heeeeeel mooi en gezellig mag worden bij jullie thuis.

Maak er maar lekker je eigen 'home' van.

Ik loop morgen met een zwarte hoge hoed rond. Tot morgen voor wie er wel gaat. En voor wie er niet gaat... troost je met een eventuele 2e WAPFFF-bijeenkomst. :-)

Ik zou met 4 anderen gaan, maar die hebben zich allemaal te laat opgegeven en wilden door omstandigheden toch liever niet mee gaan. Ik rij nu alleen er heen vanaf Eindhoven. Als iemand vanaf Eindhoven of op de route naar Utrecht mee zou willen rijden, dan mail je telefoonnummer maar naar Mike en kunnen we misschien nog wel iets afspreken als hij het naar mij kan mailen.

Iedereen die niet kan, het wordt wel stil natuurlijk morgen op het forum. Enjoy, jammer dat je niet kunt, maar huisje opknappen/keuken uitzoeken en verf, is ook leuk hoor :-)

Ik heb er zin in, smoothie gemaakt en bouillon om mee te nemen, goed voorbereid. En verzamelen bij de hoge hoed dus.

Dennis, wij zijn met zijn 3 en en vertrekken vanuit 's-Hertogenbosch! Is het een ideetje om samen te gaan? Kunnen er 4 man in jouw auto?

Het is alleen zo dat wij om 10 uur Joey van de trein af gaan halen. Station Den-Bosch. Die gaat met ons mee. Daarna zouden we naar plaats x kunnen reizen.

Okay, ik heb het gelezen en ben stand-by. Ik ga even bedenken hoe we elkaar's telefoonnummer te weten kunnen komen en bekijk alvast waar we zouden kunnen afpspreken, of heb jij suggesties? Ik ben niet zo bekend in Den Bosch.

Ai Dennis..... In mijn enthousiasme helemaal vergeten! Wij moeten eerder naar huis! We kunnen niet tot het einde van het evenement blijven. Waarschijnlijk vertrekken we al om een uur of half 4. Ik neem aan dat jij dat niet wilt. Dus dan gaat het over. Sorry hoor!

Misschien een volgend keertje? Ik zit namelijk altijd om vervoer verlegen omdat ik zelf geen rijbewijs heb. Die mensen bestaan nog.... By the way.... ik ben ook in het bezit van een zwarte (erg) hoge hoed!

Ja is goed, ik wil je gerust ophalen voor een kennisavond of 2e WAPF-dag. Mail me maar wanneer je ergens heen wilt.

Was trouwens wel een goeie manier om gegevens uit te wisselen. Eerst de contactgegevens posten en gewoon meteen daarna je tekstinhoud veranderen. Als je beiden online bent en snel op elkaar reageert is het best te doen om persoonlijke gegevens even te posten. Tip voor anderen...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan