Inderdaad is er vaak meer info te vinden bij de fabrikant zelf, wat echter hier niet het geval is.
Wonderlijk altijd hoe producenten gesloten zijn over hun producten.
Be-Life is vele malen lager gedoseerd dan de
AOR Advance B Complex. Dat is een enorm verschil. Ik vraag me dan ook af in welke mate de supps uiteindelijk opgenomen zullen worden. Dit wordt mezelf weer tot proefkonijn benoemen als ik dat wil weten.
Ik bedenk me dat er nog een optie is:
https://www.iherb.com/pr/The-Synergy-Company-Organic-Super-B-Complex-60-Veggie-Tabs/45652
Super B complex van The Synergy Company.
Overigens ook in NL verkrijgbaar volgens mij bij Unlimited Health.
Hierin ook weer een fijn groen grasje
Het klinkt wel leuk dat de b-vitamines uit natuurlijke bron zijn, echter ben ik geen fan van quinoa. Het zou geen graan genoemd mogen worden maar dan vraag ik me af wat het wel is. Ze roepen dat het een plant is, maar ik ben even helemaal anti plant volgens mij (behalve buiten of op de vensterbank).
Het nadeel van dit plantje is dat ik niet weet hoe het opgegroeid is. Het is weer zo'n hype, dat quinoa en dus heeft menigeen er belang bij dat het snel groeit en dat er veel oogst is. Helaas weet ik dan echter niet welk stoffen er in die quinoa zitten.
Ja de hulpstoffen zijn vast ook nano. Valt helaas niet meer -helemaal- te vermijden.
Kortom, er zijn een paar goede vitamine B-complex supplementen maar het blijft nog wel even schipperen met wat ingrediënten. In ieder geval hebben we er nu een paar bij elkaar die een stuk minder schadelijk zijn dan de B-complex supps die de foute vormen bevatten.