Wortelkanaalbehandeling

Ik heb een afspraak in Sneek bij Ozontandarts.
Donderdag 21 December om 13.00 uur.
Woont er iemand in de buurt van Sneek die mij een een stukje kan vervoeren?
Dit vanwege duizeligheid tijdens lopen.
Gisteren langdurig de trein-mogelijkheden via allerlei routes bekeken.
Ik denk erover om bv in Leeuwarden of Zwolle uit te stappen en dan een taxi te nemen.
Ik reis nooit met taxi,s maar moest laatst naar Haarlem en had een taxi besteld.
Maar ze halen niet op bij een STATION. alleen huisadres - Amstelveen..
Of dat overal zo is weet ik niet.

vanuit mijn huis eerst 10 min lopen, , dan bus naar amsterdam zuid en dan pas trein naar Leeuwarden.
en dan nog naar Sneek. Net iets te ver en te onhandig en te Duur voor een taxi.
 
Ik heb een afspraak in Sneek bij Ozontandarts.
Donderdag 21 December om 13.00 uur.
Woont er iemand in de buurt van Sneek die mij een een stukje kan vervoeren?
Dit vanwege duizeligheid tijdens lopen.
Gisteren langdurig de trein-mogelijkheden via allerlei routes bekeken.
Ik denk erover om bv in Leeuwarden of Zwolle uit te stappen en dan een taxi te nemen.
Ik reis nooit met taxi,s maar moest laatst naar Haarlem en had een taxi besteld.
Maar ze halen niet op bij een STATION. alleen huisadres - Amstelveen..
Of dat overal zo is weet ik niet.

vanuit mijn huis eerst 10 min lopen, , dan bus naar amsterdam zuid en dan pas trein naar Leeuwarden.
en dan nog naar Sneek. Net iets te ver en te onhandig en te Duur voor een taxi.
Van Zwolle met een taxi naar Sneek?????? Ligt heel ver uit elkaar hoor!!!!
 
Oh, misschien nog eens de kaart resp. route bekijken. welke plaatsen de trein aandoet om uit te stappen.
 
Ik heb alles nog eens goed bestudeerd. Vanuit Heerenveen zou ik een taxi naar sneek kunnen nemen.
Dat kan ik vanuit huis regelen. Dan stap ik voor de deur uit bij Ozon-tandarts.
Of een lift van iemand die in de buurt woont. benzine wordt uiteraard vergoed.
 
Ik zit te zoeken naar gegevens over dit onderwerp.
https://www.tandarts.nl/forum/tandh...otica-niet-helpt-bij-een-wortelpuntontsteking.
Reguliere middelen hoek ik zowiezo niet.


Antibiotica daar gruwel ik van. komt niet in aanmerking maar ik heb wel in huis tea-tree druppels en chlorine dioxide.
Want mijn 2e voortand (namaak) is afgebroken. De wortel zit er nog maar die is licht ontstoken. en gaan ze dus niet behandelen. Ik kan nu wel beter bij die wortel komen met druppels. ieder uur spoelen o.i.d.
 
Ik loop weer tegen burocratie aan bij tandartsen.
Ik heb een stifttand plus kroon in mijn bovengebit. Omdat de tandarts heeft zitten poeren in de linkerkant zijn er tanden verschoven. Dus die kroon stond scheef (met een puntje ietjes naar voren). Wat had ik de pest in.
Alhoewel ik voorzichtig deed brak die kroon er af tijdens kouwen van een koekje. En de 2e kroon volgde al snel.

De voorstellen zijn allemaal hetzelfde. alle tanden trekken en een implantaat.
Implantaten zijn momenteel populair. Dus de andere mogelijkheden van vroeger worden allemaal genegeerd.

Zojuist een tandarts gebeld, wil dat ze er naar kijken en dan een nieuwe kroon.
Wat blijkt. Ik moet me eerst inschrijven voordat ze uberhaubt willen kijken.
Ik wil dat ze kijken en zeggen dat ze een kroon kunnen plaatsen en dan schrijf ik me in. Simpel zou je zeggen. Nee hoor, ze mogen niet eens kijken.
Wie verzint er zoiets?
Ik ben ook al ergens anders ingeschreven maar die willen trekken en implantaten. Ga ik niet doen.
Ik heb het hele verhaal over implantaten gelezen, word je echt niet vrolijk van.

Het lijkt erop dat ik terug moet naar de tandarts die het heeft veroorzaakt. Daar ben ik blijkbaar nog ingeschreven want ik kreeg laatst een mail van ze. Hopelijk kijkt hij er ook anders naar omdat hij het heeft veroorzaakt.
Ik zou dan met Automaatje naar Bloemendaal kunnen reizen.
 
Ik loop weer tegen burocratie aan bij tandartsen.
Ik heb een stifttand plus kroon in mijn bovengebit. Omdat de tandarts heeft zitten poeren in de linkerkant zijn er tanden verschoven. Dus die kroon stond scheef (met een puntje ietjes naar voren). Wat had ik de pest in.
Alhoewel ik voorzichtig deed brak die kroon er af tijdens kouwen van een koekje. En de 2e kroon volgde al snel.

De voorstellen zijn allemaal hetzelfde. alle tanden trekken en een implantaat.
Implantaten zijn momenteel populair. Dus de andere mogelijkheden van vroeger worden allemaal genegeerd.

Zojuist een tandarts gebeld, wil dat ze er naar kijken en dan een nieuwe kroon.
Wat blijkt. Ik moet me eerst inschrijven voordat ze uberhaubt willen kijken.
Ik wil dat ze kijken en zeggen dat ze een kroon kunnen plaatsen en dan schrijf ik me in. Simpel zou je zeggen. Nee hoor, ze mogen niet eens kijken.
Wie verzint er zoiets?
Ik ben ook al ergens anders ingeschreven maar die willen trekken en implantaten. Ga ik niet doen.
Ik heb het hele verhaal over implantaten gelezen, word je echt niet vrolijk van.

Het lijkt erop dat ik terug moet naar de tandarts die het heeft veroorzaakt. Daar ben ik blijkbaar nog ingeschreven want ik kreeg laatst een mail van ze. Hopelijk kijkt hij er ook anders naar omdat hij het heeft veroorzaakt.
Ik zou dan met Automaatje naar Bloemendaal kunnen reizen.
Geen fan meer van Sneek?
In Amsterdam [daar woon je toch?] zit ook een biologische tandarts.
Bloemendaal wil eerst röntgenfoto's maken en gelijk ook het 'onderhoud' van je gebit regelen. Daar kan je niet echt terecht met een vast omlegde vraag, tenzij je echt je hakken in het zand zet, vantevoren goed duidelijk maakt wat je wel en niet wil en dat daar ter plekke ook nog eens bevecht.
 
Sneek is geen tandarts. Alleen ozon-behandeling. Heeft trouwens ook niet geholpen.
Bloemendaal was mijn vaste Bio-tandarts.
Daar ben ik niet uitgeschreven. Hij kan de laatste foto,s gebruiken.
Ik had me al ingeschreven bij een tandarts in Amstelveen vorig jaar. Wilde ook alles trekken en implantaten. Ze hadden de foto,s.
Foto,s zitten blijkbaar in een depot. dan kan iedereen ze tevoorschijn toveren.

Ik heb trouwens heel lang na 2008 slechte darmen gehad. die staan rechtstreeks in verbinding met de tanden. 20 jaar lang antibiotica geslikt. De darmen zijn inmiddels aardig in orde gekomen maar de laatste ontl.test gaf nog ontsteking te zien. Avermectine?
 
Laatst bewerkt:
Sneek is geen tandarts. Alleen ozon-behandeling. Heeft trouwens ook niet geholpen.
Goed om te weten dat hij alleen de ozon doet en dus niet andere behandelingen zoals vullingen vervangen. Dit had ik niet zo begrepen van zijn site. Dank je wel.

Ik raak wat de weg kwijt in welke tandarts dan wat bij jou deed. Wie heeft er dan voor gezorgd dat je kroon een tik kreeg door te zitten "poeren"?

Zoals gezegd zit er ook in Amsterdam een biologische tandarts: https://tandartspraktijk-rene.nl/biologische-tandarts-amsterdam/

Verder hebben we natuurlijk de mega goede verhalen m.b.t. Peter Dros hier op het forum. Eindje reizen, maar dat is Sneek immers ook. Soms moet je wat ;)
 
Ik heb in de loop der jaren goede tandartsen gehad.
Linksboven zit nu een stukje namaak (weet niet hoe het heet) heeft steeds prima gezeten maar desondanks kwam er een ontsteking onder. Dit is in amstelveen gedaan.

Ik was bij haar weggegaan naar All Dente Bloemendaal omdat ik dacht dat BIO beter zou zijn. Niet dus.
Niet dat hij slecht is maar bv heeft hij nooit doorgevraagd naar mijn opmerkingen dat ik als kind jarenlang antibiotica heb geslikt. Mischien had ik dan iets extra,s kunnen doen.
Ik weet uit ervaring dat niet alles direct behandeld hoeft te worden.
Er zit nog een kies die niemand ooit wilde behandelen. Weet niet warom.
Heeeeel af en toe voel ik die. want de zenuw zit er nog. Laat maar lekker zitten denk ik dan.
Dus All Dente heeft lopen poeren linksboven. Ik vraag me af of hij een ontseking ook met een injectie had weggekregen (anti-biotica?
Dus omdat het slecht bereikbaar was is de boel verschoven. voortand stond scheef.
met een koekje - weg voortand.
Tanden die netjes naast elkaar staan houden elkaar in evenwicht. dus daarom was de volgende tand ook kwetsbaar. weg 2e tand.

Voor mij was het het handigste om in amstelveen iemand te vinden. ik ben duizelig en loop daardoor slecht. Hoe langer ik loop hoe duizeliger ik word.

De tandarts in Amstelveen van destijds neemt geen nieuwe patienten aan. Iedereen moet goed bereikbaar zijn voor mij. Ik had er al een uitgezocht. Is verhuisd naar amsterdam, dure foto,s gemaakt maar wil alles trekken en implantaten.
Gewoon omdat het populair is of zijn het misschien regels van de overheid?
Ze mogen tegenwoordig geen scheet laten, alles dicht getimmerd.
Plus overal zijn tekorten aan artsen/tandartsen enz.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.634
Leden
8.640
Nieuwste lid
Dudleystall
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan