WWG1WGA!

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Hierbij een gloednieuwe QAnon-topic omdat in de oude geen video's meer geplaatst kunnen worden. We pakken de draad weer op bij 2 x X22 Report:

Mike

Na het zien van de Poject Veritas-video van gisteren is dit bijzonder verontrustend:

Er staan genoeg 'useful idiots' klaar om zich in te zetten voor de 'revolutie' tegen 'fascisten'. Goed dat PV dit nu al onder de aandacht brengt, ruim voor de herverkiezing van Trump in november!

Mike

Hmmmm, mei 2020.....Q had het over "the pope will have a terrible may", zou dat hier iets mee te maken kunnen hebben?

Blijkbaar, heeft Paus Franciscus op instructie van de Deep State Globalisten, inmiddels religieuze leiders van over de hele wereld naar het Vaticaan uitgenodigd om op 14 mei 2020 een wereldwijd pact te ondertekenen. Dit nieuwe humanistisch-initiatief zal de wereldgodsdienst creëren die is ontworpen om de wereldbevolking beter te kunnen controleren. Volgens een katholieke klokkenluider zal het pact onze samenleving verwoesten omdat het de mens, in plaats van Christus, centraal stelt in dit initiatief. Bekijk de eerste drie minuten van deze video.

http://finalwakeupcall.info/blog/2020/01/15/het-vaticaan-bedrog/

De video:
&feature=youtu.be

En weer mijn reactie verdwenen... Dan nogmaals, maar zonder een url erbij.
Dank voor je bezorgdheid, Medusa. Sinds nieuwjaar heeft o.a. de vermoeidheid enorm toegeslagen, waardoor ik genoodzaakt ben het wat rustiger aan te doen.

Tim

Dank voor je bezorgdheid, Medusa. Sinds nieuwjaar heeft de vermoeidheid enorm toegeslagen en ben ik genoodzaakt het iets rustiger aan te doen.

Tim

Tim, je reactie stond te wachten op goedkeuring. Heeft volgens mij te maken met meerdere tweets in 1 post. Hoe dan ook, welkom terug!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan