WWG1WGA!

Hallo Mike,

Misschien dat ik iets fout heb gedaan, maar ik heb gisteren geprobeerd om het engelstalige uitgelekte cabaldocument hier te plaatsen. Is het verdwenen of niet interessant?

Een interessante reminder hoe Q te werk gaat. Dit is een draadje:

?s=19

Joost

Het wereldnieuws, de verwarring, tegenstrijdigheden, kun jij het nog volgen?

Laten we beginnen met het aloude nieuws, volg jij RTL en de NOS als nieuwsbron (?) dan weet je niet in welke wereld “Jij” leeft. De meeste lezers komen hier echter terecht omdat ze volgers zijn van alternatieve nieuwsbronnen. De vraag is echter; hoe lang je die alternatieve nieuwsbronnen al volgt?

HET NIEUWS: HELP WAAR MOET IK BEGINNEN ?
Zelf ben ik nu sinds september 2000 op internet actief met alternatief nieuws, begonnen met het ontwarren van alle tegenstrijdigheden op het gebied van voeding en gezondheid. Waarom? Omdat ik zelf klachten had die nu opgelost zijn. Die zoektocht gaat echter nu nog steeds verder en steeds weer doe ik nieuwe ontdekkingen waarvan ik denk, had ik dat een jaar geleden maar geweten, dan had ik dat in mijn eigen netwerk kunnen delen.

In 2008 maakte de zoektocht een grote sprong met de start van gezondheidsradio op de locale omroep en als podcast (toen al). Samenwerken met andere gelijkgestemde geeft een enorme boost. Een jaar later kwam daar nog een netwerk bij via de ‘Hoogste Tijd’ werkgroep met maandelijkse bijeenkomsten van ‘anders denkenden’, allemaal zeer inspirerend. En, … bijkomend, het gevoel van; “We staan er niet alleen voor”. Dat gevoel bekruipt je in het begin als je met mensen praat die in termen denken van complotdenker. Ja ze hebben VOLLEDIG gelijk, … mensen weten niet hoe onnozel ze -op dat moment zijn- om ook eens verder te kijken dan hun neus lang is. “Fake Nieuws”, mag dan op de kaart gezet zijn door Donald Trump, ik en vele anderen wisten dit al die tijd al.

Gezondheid en politiek zijn nauw met elkaar verweven en de term gezondheidsradio dekte de lading niet meer toen we in 2016 een herstart maakten met het radio programma / podcast. Ik had weer wat meer tijd gekregen en hoefde niet meer om 04.00 uur uit bed elke dag. De naam was snel gevonden, de (losse) eindjes aan elkaar knopen -connecting the dots- dotcom.radio Alleen heb ik die toen aangevraagde domeinnaam nooit toegewezen gekregen. De extensie .radio is nog steeds niet vrij gegeven (?)

Het nieuws volgen is een fulltime baan, en zelfs dan lukt het je niet om een totaal beeld te krijgen, … in je eentje.

Ik ben dus best blij met de hulp van Ron en Mike bij dotcom.radio. Ron verwerkt duizenden artikelen elke week en Mike heeft samen met enkele inspirerende hulpkrachten via het Fact(s)forum een beeld van de internationale politiek waarbij hij dankbaar gebruik kan maken van zijn solide Engelse talenkennis.

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/17/het-wereldnieuws-de-verwarring-tegenstrijdigheden-kun-jij-het-nog-volgen/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7896171/Lawyers-Ghislaine-Maxwell-Virginia-Giuffre-hash-plan-release-docs.html

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan