WWG1WGA!

Na wat communicatie met mijn webmaster blijkt dat het niet weergeven van YT-video's geen issue is van de forumsoftware, maar hoogstwaarschijnlijk ligt aan de Android-versie van Brave. Zowel op mijn laptop als op mijn telefoon werk ik met de Brave-browser, maar na een recente update (gaan we weer met die updates!) heb ik issues met de weergave van YT-video's op mijn forum. Dit blijkt echter beperkt te zijn tot mijn telefoon.

Ik heb dus eigenlijk om de verkeerde reden deze nieuwe Q-topic aangemaakt. Maar eigenlijk is het maar goed ook, aangezien QAnon als topic inmiddels meer dan 1150 pagina's had! Ook heb ik nu een aparte topic gewijd aan X22 Report. Eerlijk gezegd verdient-ie dat ook, aangezien Dave wat mij betreft de BESTE is van allemaal! Mijn verzoek aan jullie is dan ook om zijn video's voortaan daar te plaatsen en niet hier.

Mike

Morgen wordt een spannende dag. Er gaat een demonstratie plaatsvinden in Virginia voor het tweede amendement, het recht van Amerikanen om wapens te mogen houden en dragen. Antifa zal ook aanwezig zijn en er is MAAR 1 INGANG op het STRIKT BEPERKTE demonstratieterein. Charlottesville 2.0! Godrules heeft verder ook een advertentie gevonden voor CRISIS ACTORS!

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/01/dangerous-brazen-and-unlawful-breaking-trump-defense-team-files-first-response-to-sham-impeachment-with-full-document/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan