WWG1WGA!

Je kan ervoor kiezen om anoniem deel te nemen aan allerlei forums en discussies. Zelfs op vele websites zie ik bij de pagina de tekst staan, neem contact op met 'ons' zonder een naam. Bij marketing cursussen heb ik geleerd -vertrouwen- uit te stralen. Dus met de naam open en bloot voor een ieder vindbaar. Ik kan mij wel voorstellen dat wanneer je werkt je baan op de tocht kan komen staan.

Als ZZPer liep ik echter dat gevaar ook, nooit ook maar een enkele seconde aan gedacht om anoniem te werk te gaan.

IEDEREEN mag weten dat ik voor MIJN vrijheid vecht. Ik heb mij dan ook al eens op deze website aangemeld QAnon Map: Find Q Supporters
https://joyinliberty.com/qanon/map/

Tcmsjwapn7bzlui1vk7hri17g09dstz7s.jpg

Dit bleek op een andere website nieuws te zijn, alsof je bang moet zijn?
Waarvoor?
Mijn ongeconditioneerde vrijheid ben ik al kwijt, al 84 dagen vandaag !!

Mij bekruipt steeds meer het gevoel dat we aan de vooravond staan van twee schokkende onthullingen: de ontmaskering van de corona-hoax (we hadden helemaal niet al die tijd in lockdown hoeven zitten en het medicijn, HCQ, lag al die tijd al klaar) en de ontmaskering van de George Floyd-hoax (GF blijkt nog te leven, alles was in scene gezet, en die rassenrellen waren op niets gebaseerd).

Q schreef recentelijk: Hello George. Mensen denken: George Soros, George Bush. Volgens mij gaat het om maar 1 George en die heet Floyd. De massa zal op zeer confronterende wijze leren hoe makkelijk het is om je emotioneel te laten manipuleren door politici en media, dit is THE GREAT AWAKENING!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.572
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan