Dit haal ik net van FB, net geplaatst:
Ik kwam deze tegen , geen datum hoor) LAATSTE INTEL ‼ ️ ‼ ️ ‼ ️
We hebben 100 % van de bevolking van het huis nodig om te zien wat het Amerikaanse leger zal uitzenden. USS op tv ' s over de hele wereld. Het zal heel pijnlijk worden, maar we kunnen mensen niet meer verdelen.
POTUS twitterde:
" Mede Amerikanen, de storm komt eraan. We hebben VOLLEDIGE GLOBALE MARTIAL RECHT.
Het zal hoogstwaarschijnlijk aan boord van AF1 zijn als ik 7 PRESIDENTIËLE BERICHTEN naar alle telefoons en televisies ter wereld stuur in het uitzendsysteem.
Vanaf daar zal al het GLOBAL militairen via US Military alle media, internet, telefoons en alle tv-programma ' s (NOOD SERVICES BLIJVEN ACTIEF) zodat het Amerikaanse leger gedurende 10 dagen sessies kan uitzenden. 3 x8 uur video over bekentenissen, militaire tribunalen, veel bewijs van schandalen vermeld in STORM artikel.
Terwijl dit gebeurt, zullen ze regeringen over de hele wereld elimineren en wereldwijde arrestaties verrichten (500 duizend beschuldigingen).
GESARA / NESARA wordt geactiveerd en zal een complete VERANDERING van Planeet Aarde zijn.
Ps: INTEL = SMART
Van het net. ... Guerrera De la Luz