WWG1WGA!

MUST READ Twitter-draadje!

https://threadreaderapp.com/thread/1270001361715892224.html

Mike

Dit zie je nog al eens voorbij komen die :"Must Read", maar dit is wel het beste bericht dat ik dit jaar voorbij zag komen. Mike kan weer los gaan op dotcom.radio zondag

Heel vaak hoor ik deze muziek als ik een YT bekijk, zit in allerlei reclames. Ik vind het zo'n mooie muziek: Dream of the brave. Op het plaatje zie je dat album is gemaakt in 2017. Zou dat te maken kunnen hebben met Trump en zijn presidency?
Tjkj8ob458bx7z210vuyukv1pg1o8scga.jpg

uit het draadje van Mike hierboven:

even via deepl.com vertaald, wat is er gebeurd dat het opeens stopte, alsof er een knop werd omgezet???

27, 28 & 29 mei was de ergste van de brandstichting en plundering.
Maar SOMETHING HAPPENED tijdens het weekend van 30 & 31 mei.
We weten misschien nooit precies wat er gebeurde, maar de systematische brandstichting stopte op zaterdagavond als iemand die een schakelaar gooide.
Op zondag werden 1000's van demonstranten...

detained&sifted & KEY Arrestatie van High Value Targets gemaakt.
Met uitzondering van plaatsen als NYC waar DeBlasio nog steeds de Politie heeft laten vallen, is het grootste deel van de plunderingen gestopt tegen maandag.
TROEF VERSLOEG EEN LANG GEPLANDE TERREURAANSLAG OP AMERIKA IN 3 DAGEN.
Tegen maandag waren de grote maffia's gewoon aan het moorden...

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Als ik nog niet geheel overtuigd was dan ben ik het nu. Floyd wordt als een Hero zoals Martin Luther King geprezen en opgehemeld, krijgt een koninklijke uitvaart met witte paarden en een koets. In een gouden kist waar ze mee staan te swingen terwijl Floyd ruim 100 kg woog. Geloof er niets van!! Dit is een film waar men collectief speelt met emotie van de burgers. Er is een q post van januari met de tekst: State Funeral Definition. Valt het kwartje al bij de bevolking?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.571
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan