WWG1WGA!

Dit betekent dat volgens hun eigen 1871 Act de deep-state moerasratten wettelijk vervolgd mogen worden voor (hoog)verraad, omdat de VS in een permanente staat van oorlog/noodtoestand verkeert!

Mike

It's going to be biblical....zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Afrika echter wordt geslagen met plagen die Bijbelse proporties beginnen aan te nemen.

https://commonsensetv.nl/apocalyptische-sprinkhanenplaag-in-afrika/

It’s going to be biblical….zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Daar heb ik ook aan zitten denken, het klinkt enerzijds logisch voor mij, anderzijds zou het bizar en bovennatuurlijk zijn!:)

Joost

Grappig. Je bent nr. 3 met dit draadje van Greg Rubini, edwin. Joost kwam er mee aan op p. 65 en Medusa bracht hem al op p. 62. Zo hard gaat het dus vandaag de dag met het nieuws, je kunt maar zo 5-6 pagina's achter liggen OP 1 DAG!

Mike

Impeachment voorbij. 3 x raden wat de uitslag was van de stemming in de Senaat om het proces te verlengen door getuigen op te roepen en te ondervragen? 53-47!

Hier de reactie van Mike Rothschild:

?s=19

?s=19

?s=19

PANIC!

Mike

https://www.thegatewaypundit.com/2020/01/breaking-shots-fired-at-trumps-mar-a-lago-club-in-florida-after-black-suv-breaches-checkpoints/

Mike

Beelden van Adam Schiff en de 'whistle blower' Eric C. samen?

Niet volgens deze Twitteraar:

Mike

Bericht dat ik zojuist heb geschreven aan enkele geinteresseerden op whatsapp:

Gisteren was er een human trafficking summit geleid door Ivanka Trump. Trump en zijn Minister van Justitie Barr maken nu van mensenhandel (lees: kinderhandel, internationale pedonetwerken) een topprioriteit. Dit gebeurde achter de schermen al vanaf 2017, toen Trump net beedigd was (1e arrestatie 6 dagen na zijn beediging!). Er zijn sinds het aantreden van Trump meer pedonetwerken, zowel nationaal als internationaal, opgerold dan ooit tevoren! Dat waren echter relatief kleine visjes, die ongetijfeld ook veel relevante info hebben opgeleverd. Nu het officieel aan de voorkant is aangekondigd komen de grote vissen aan de beurt. Reken maar dat Rutte ook zo'n viespeuk is en vele anderen waar nu nog tegenop gekeken wordt!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan