WWG1WGA!

Even iets heel anders. Door Ron kwam ik op het spoor van het Q bewustzijn in een boek van Stefan Denaerde. Nu stuit ik op het Q evangelie in een boek van Laurence Gardner. Vast toeval maar ik vond het wel frappant!

Tkdx71mgunx5zcf5js6h5yk2i7404nmgp.jpg

Het Mysterie van de graal (zoektocht naar de afstammelingen van Jezus en Maria).
Auteur: Laurence Gardner.

Dank Medusa.

In de herfst/winter ga ik meest met mijn  bootje weg, lekker niets doen dan lezen, wandelen en....

Lijkt mij weer heerlijk leesvoer.

In de herfst/winter ga ik meest met mijn bootje weg, lekker niets doen dan lezen, wandelen en….

Dat klinkt goed Maarten! Ik had dit boek al een tijdje op mijn wensenlijstje staan en vond hem op Marktplaats voor 4 euro. De verzending was duurder ;-)

In de herfst/winter ga ik meest met mijn bootje weg, lekker niets doen dan lezen, wandelen en….

Wie zegt dat je er dan nog bent .....

Wie zegt dat je er dan nog bent …..

Na 32 cardioversies, zes hartoperaties, drie maal dood, bijna dan, en nu een derde Pacemaker wegens hartfalen...Ik weiger de spuit. Retorisch ben ik niet zo begaafd, maar af en toe heb ik hier in de stad (Dordrecht) wel de bijnaam van : "Dorps gek".

Ben ik eigenlijk wel een beetje trots op om als 'zwart schaap' zo genoemd te worden door die , makke, Schapenkoppen...

En Jon, was het een positieve ervaring...?

Ik heb geen vouwsel  gezien, wellicht in het centrum? Jammer dat ik meer aan de stadsrand woon, en je gemist heb, je maakt mij nieuwsgierig naar de inhoud van deze papieren vouwsels, hoewel ik een vermoeden heb dat het geen 'correcte', politiek juiste teksten waren.

Na 32 cardioversies, zes hartoperaties, drie maal dood, bijna dan, en nu een derde Pacemaker wegens hartfalen…Ik weiger de spuit. Retorisch ben ik niet zo begaafd, maar af en toe heb ik hier in de stad (Dordrecht) wel de bijnaam van : “Dorps gek”.

Slik ....
Ik bedoelde eigenlijk gezien alles wat er gaande is kan het zomaar zijn dat 'we' er niet meer 'bewust' zijn dus op die fiets zeg maar.

Man wat een lijst zeg en kat is er niets bij ...

Ik begreep je Jokejoke, het klinkt/klonk  wat dramatisch wellicht, maar ik doel alleen maar dat ik  niet opgeef, dat er meer moet gebeuren voor ik 'er onder kom...' en mijn mening opgeef. Ik lees niet 'zomaar voor de lol' mee op dit forum.

Na 32 cardioversies, zes hartoperaties, drie maal dood, bijna dan, en nu een derde Pacemaker wegens hartfalen…Ik weiger de spuit. Retorisch ben ik niet zo begaafd, maar af en toe heb ik hier in de stad (Dordrecht) wel de bijnaam van : “Dorps gek”.

Ben ik eigenlijk wel een beetje trots op om als ‘zwart schaap’ zo genoemd te worden door die , makke, Schapenkoppen…

Jij hebt meer dan 9 levens! Of je hebt een heel sterk lijf, of wij moeten ons gaan afvragen of je wel menselijk bent? ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.673
Nieuwste lid
Hardloopgym
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan