WWG1WGA!

Even iets over het vermeende 'racisme' van Joe Biden en Hillary Clinton dat in de laatste Q-post aan de kaak wordt gesteld, ik vind deze twee voorbeelden niet heel erg sterk.

In de jaren '80 maakten we grappen zoals Joe Biden deed in dat filmpje. We lachten ook om vrouwen, homo's, joden en moslims. Q toont hier selectieve verontwaardiging. Als we, net als links doet, ons met terugwerkende kracht druk gaan maken over uitspraken uit het verleden van onze tegenstanders zonder deze in de context van de tijd te zien, dan zijn we op rechts geen haar beter. Was het niet de bedoeling om terug te keren naar die tijd, toen we gewoon om elkaar konden lachen zonder dat er meteen een of andere krampachtige, hysterische, politiek correcte 'social justice warrior' met blauw/groen/paars/roze haar je terecht stond te wijzen?

Ook de uitspraak van Hillary over bendeleden als 'super predators' is allerminst aanstootgevend en ook niet racistisch. Dat zijn ze toch ook? Hoe moeten we Trumps benaming van MS13-bendeleden als 'animals' dan zien? Rechts-conservatieve mensen horen niet meteen emotionele kniereflexen te vertonen n.a.v. uitspraken van wie dan ook, maar deze voortdurend in een logische, rationele context te bezien en beoordelen. Het is wat ons scheidt van hyperemotionele linksgekkies.

Wat mij betreft een misser van Q. De foto van Hillary met KKK-lid Robert Byrd en het recente filmpje van Biden waarin hij zwarte kinderen 'roaches' noemt zijn wat mij betreft een stuk veelzeggender!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan