WWG1WGA!

Nog even terugkomende op post #300697, pagina 749, door wie was het Elizabeth April?? Kijk naar die pupillen die witte ringen. Wellicht schittering door cameralicht, maar als ze haar ogen beweegt bij bijvoorbeeld op 34:50, blijven die witte ringen staan bij minuut 37 ergens is dat ook te zien. Inhoudelijk heb ik geen commentaar omdat ik alleen deze korte fragmenten heb bekeken.

Geen suggesties, gewoon een waarneming; iets wat mij bij andere youtube filmpjes nooit zo is opgevallen. Als ik een suggestie zou moeten doen in combinatie met deze waarneming: zweverig gedoe.

T2zn64nxfg52tsfcx5l0v3wtmz9qptqo8.jpg

Mike

Nou Debsy en wida, ik heb het geprobeerd. Precies 13 minuten heb ik het volgehouden om die video van Elizabeth April te bekijken en beluisteren.

Dank voor je punten, Mike. Ik neem ze mee in mijn onderzoek/waarheidsvinding.

Hoe zie je 5D dan in het plaatje van ascentie? Ik meende je daarover te horen praten in de afgelopen Dotcom Radio-aflevering. En 5D is ook iets waar veel 'zweverige mensen' mee bezig zijn. Of heb je een leerzame link/video van iemand die erover praat?

Dat heb ik ook Wida, sommige dingen zijn duidelijk , zoals dat filmpje van Marijan een aantal pagina's terug. Maar bij een aantal zaken is de scheidslijn onduidelijk. Waar stopt het en waar vloeit het over in bedrog.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.555
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan