Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik bedoelde idd Kamala Harris, Joost. De Deepstate doet wel veel moeite om een complottheorie tegen te houden door zoveel Qanon accounts op Twitter te deleten. Wat er gebeurt met Tucker Carlson is echt erg, maar je ziet direct waartoe ze in staat zijn om hun doel te bereiken. Er komt nog veel meer paniek de komende tijd.
Schandalig wat Twitter aan het doen is. Moeten we dan toch met ze allen de overstap maken naar GAB? Daar Qanon accounts aanmaken en de Posts delen op Twitter onder gewone namen. Ze moeten wel echt heel bang zijn inmiddels om dit te doen. Aan de verliezende hand.
Even terug naar de Koning. Die tanden en dat gezicht, zou ook door medicatie kunnen komen zoals Prednison. Hij heeft destijds toch de diagnose gehad van een auto immuun ziekte. Iets met de longen. Vaak krijg men dan prednison. Wat ie exact had weet ik ff het niet meer. Maar lijkt mij ook dat je daar niet zomaar van geneest met reguliere middelen. Prednison heeft bijwerkingen ook op het gebit. Wie weet zijn daarom zijn tanden slecht.
Oké. Dat kende ik nog niet. Ik zal eens een kijkje nemen daar. Eigenlijk zou overstappen de bedoeling niet moeten zijn. Maar om toch Qanon berichten te kunnen verspreiden op Twitter is duidelijk improviseren nodig. Jammer.