WWG1WGA!

Ik heb een fout gemaakt bij het aanmelden bij Parler. Nu kom ik er never-nooit meer in omdat hij het telefoonnr. herkent. Ik wens jullie veel succes met het volgen van I E T 17, Joe M en vele anderen die nog zullen volgen, mij lukt het niet meer.

Mike

Ik heb vanochtend een account aangemaakt op Parler, vanavond de bekende patriots toevoegen. Ik hou je op de hoogte.
<p style="text-align: left;">Joost</p>

Twitter is wel fijner. Even een test link om te zien in hoeverre parler te delen valt:

https://parler.com/post-view?q=57575c2d82b9473781f9ac07ddaec9f6

Precies. Dank je, Joost. Assie, naief en andere dames, nemen jullie wel eens de moeite om de vele pagina’s die ik dagelijks besteed aan dit draadje door te lezen? Dan hoef je niet de hele tijd naar de bekende weg te vragen. Scheelt mij weer een hoop tijd.
Ja, veel wel en inderdaad was me al duidelijk dat mondkapjes van Trump te maken heeft met kunnen stemmen met mondkapje op zodat het niet via mail hoeft. Dat vindt de tegenpartij niet leuk, die willen frauderen met online stemmen.

Ik ben gisteren alles doorgegaan, doe ik meestal. Ik ga niet alle filmpjes bekijken, maar kijk dat ik de rode draad begrijp.

Ik heb over dat mondkapjesverhaal de gehele nacht plezier gehad.

Vanmorgen tegen mijn vriend verteld. Helaas is hij geen Trump fan en is hij vandaag tegen mij een beetje stug. Hij heeft gezegd dat hij niets meer over de politiek wil horen van mij. Niet meer erover praten.

Dan had ik vandaag nog een telefoongesprek met mijn beste vriendin. Na maanden. Ook viel natuurlijk het woord corona. Ik zei dat ik daar niet in geloofde, in het virus wel te verstaan. Nou moe, er waren vrienden van haar gestorven en ik kon zeggen wat ik wilde, maar het was echt. Ik heb alleen maar gezegd of ze al eens van exosomen gehoord heeft. Nee. Nou, toen heb ik het thema gelaten.

Dan nog gebeld met een oudere dame uit Baden-Baden, mijn toenmalige buurvrouw. Een apart mens. Heeft geen TV.

Ik heb met haar gesproken. Kon geweldig met haar spreken. Ze herkende heel veel dingen. Heb ook uitgelegd over Dr. lanka. Ze was zeer geïnteresseerd. Ja, ze is niet gebrainwashed door de TV.

Het is lastig met al die zombies, ook al is het mijn vriend en beste vriendin. Mij wordt als het ware de mond gesnoerd.

Ik ben blij dat ik hier dezelfde mening hoor.

Dorothé

Jouw vriend was toch fan van de 5-sterren beweging van die Grillo? Ook nadat deze partij samen met Conte een GEKOZEN volksvertegenwoordiger (Salvini) simpelweg opzij zette? Wanneer wordt deze kerel een keer wakker?

Mike

De burgemeester van Portland dacht even leuke PR te kunnen behalen bij de rellen, maar dat pakte even anders uit:

Mike

Ja, ik weet het ook niet, maar het is niet goed kersen eten met iemand die zo denkt. En dan botst het in een huishouden wel eens vaker.

Dorothé

Hier is het bericht op Parler ook niet te openen. Optie is om screenshots te maken. Maar echt wenselijk is dat niet. Wie weet gaan er toch meer mensen naar GAB. Ik las dat Facebook hetzelfde gaat doen als Twitter. Grootschalige censuur dus.

Neon schreef gisteren ook over Parler :
Secondly, I’m going to add here that I now have a Parler account.

I’m just going to say it up front, though: I hate Parler.

Despite what it says, it’s not actually a free speech site, it has a terrible ToS, its interface is hot garbage, the fact that you need a phone number to sign up is sad, and there’s a whole back-end for ensuring that Gatekeepers can buy “influence” and control conversations, crowding out enterprising upstarts because they have deeper wallets. We already know Bongino is heavily invested in Parler, which is why he promotes it so much, but I suspect a number of back-room deals were made to astroturf Parler among Conservative Gatekeepers. Palms were greased here, and I think a lot of this was due to (the now fired) Brad Parscale, but really, it is markedly worse than just about every other available alternative by every measurable metric.

On top of that, it’s basically a ghost town.

But I have a Parler now, so if you use it, feel free to follow me there.

Parler Free Speech Social Network
Parler is an unbiased social media focused on real user experiences and engagement. Free expression without violence and no censorship. Parler never shares your personal data.
PARLER.COM
To be sure, I don’t post there much at all. But if this is the only way I can get articles and videos out to you, I’d rather have you be connected than not.

Twitter is wel fijner. Even een test link om te zien in hoeverre parler te delen valt:

Even testen of kopiëren/plakken wel werkt met deze berichten. Screenshot telkens maken is niet echt een optie lijkt me. Komt'ie:

l E T 17@InevitableET·6 uur geleden·
30k
‘Act of genocide.’ Eugenics program tried to ‘breed out’ Black people in NC, report says

For more than four decades North Carolina’s statewide eugenics program forcibly sterilized almost 7,600 people — many of whom were Black.
That wasn’t a coincidence, according to a new academic paper.

Doutzen door Q genoemd..

9e5795dyeqjhv9ikqahu8jfnn9znioty.jpg

Als jij je ergert aan slapers

”Richt je niet op mensen die je irriteren maar op mensen die je inspireren.”
Kristen Butler

April showers, May, June. Bijna augustus en nog niks. Wel een Hollandse zomer.
dorothe vind je het gek dat je vriend niet naar deze onzin luistert🧐.

Om de paar dagen kom ik hier weer eens hartelijk amuseren met alle crap die hier gepost wordt hou vol👍🏻👍🏻

Profile Photo
l E T 17@InevitableET·

‘Act of genocide.’ Eugenics program tried to ‘breed out’ Black people in NC, report says

For more than four decades North Carolina’s statewide eugenics program forcibly sterilized almost 7,600 people — many of whom were Black.
That wasn’t a coincidence, according to a new academic paper.

https://www.newsobserver.com/news/state/north-carolina/article244411987.html

l E T 17@InevitableET·10 hours ago·
34k
California State University sets ethnic studies requirement

Going full SJW. It’s gonna backfire.

https://www.times-standard.com/2020/07/22/california-state-university-sets-ethnic-studies-requirement/

Hm. Er zit niets anders op dan een nieuw telefoonnummer (erbij) te nemen, @Mike.

37k
Portland antifa leader arrested ...AGAIN

https://www.oregonlive.com/portland/2018/07/portland_protest_leader_micah_1.html

49k
They’re way past due

https://dailycaller.com/2020/07/22/farrell-obamagate-indictments-are-overdue/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum