Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb naar de acquittal speech gekeken... echt GEWELDIG zo bouw je dus een team en daarom staan alle congresleden en senatoren achter hem. De staande ovatie voor Nunes was prachtig vond ik.
Hier is die heerlijk overwinningsspeech van gisteren, kijken vanaf min 45:00
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3110&v=t27sMM9X7m4&feature=emb_logo
heb naar de acquittal speech gekeken… echt GEWELDIG zo bouw je dus een team en daarom staan alle congresleden en senatoren achter hem. De staande ovatie voor Nunes was prachtig vond ik.
Helemaal mee eens. Ik heb hem ook gezien. Heb je ook nog meegekregen dat Trump zei dat hij betwijfelde of Nancy Pelosi bidt naar God en als ze het wel doet ze bidt naar de andere kant (Satan)?
Ik was hier gisteren mee bezig, maar had te weinig tijd om het af te maken. Onderstaande tweets van I E T 17 staan niet in de juiste tijdsvolgorde en ik kan zo snel niet meer achterhalen wat nu voor wat kwam, dus daarom maar zo: