Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Valsad: Er brak een enorme brand uit bij GDIC's Biochemical Company in Vapi. Meer dan 8 brandweerwagens kwamen ter plaatse. Ik kijk uit naar meer informatie. #Gujarat
Voor mij wordt het nu zo onderhand wel duidelijk: de white hats zijn grondstoffen voor medicijnen en vaccins aan het opblazen, waardoor de Deep State medisch gezien buitenspel wordt gezet. HCQ en andere generieke medicijnen zullen vervolgens als spotgoedkoop alternatief worden aangeboden.
Ja, het klinkt idd heel logisch wat je zegt. Dit kan echt geen toeval meer zijn! Goede actie. Uiteraard vallen er slachtoffers. Maar wanneer de mensheid naar een betere wereld wil dan is het niet anders. Ik ben benieuwd Bastiaan, denk jij dat dit allemaal toevallig is dat chemische fabrieken en andere opslag locaties de hens in gaan?
In dat geval zullen er dus nog tientallen branden volgen? (Voorzichtige schatting) Want om dat wereldwijd voor mekaar te krijgen, moet er veel meer gebeuren.
Ja, dat denk ik ook. Ze zijn al goed op dreef. Ik krijg alleen de link niet gelegd waarom Beiroet dan ook een aanval van de White hats zou zijn. HCQ mag in Beiroet genomen worden tegen Corona. Het word daar ook gemaakt. Voor de White hats lijkt het dan geen reden te hebben om Beiroet als doel te hebben. Misschien toch een actie van de deep State. Geen idee. Moet De video nog kijken. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Maar nu eerst naar de boerderij.
Dat de White hats 2 operaties uitvoeren bedoel je? Dat zou kunnen.
Kinderhandel in Beiroet en de andere landen waar HCQ is toegestaan waar ze tegen strijden en medicatie in de overige gebieden.
Er is weer een nieuwe brand met explosie. Misschien vervoer van chemische medicatie stilgelegd. Of zou deze toevallig zijn? Geen idee of er eerder zoveel branden achter elkaar geweest zijn eigenlijk. Het valt nu gewoon op.
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet over uit of de explosie in Beiroet en andere landen waar brand in was en HCQ is toegestaan door deep State is gedaan en dat De White hats daarna deze actie zijn begonnen. Of dat er sprake is van kinderhandel. Het kan heel goed beide zijn.
Overigens ben ik het niet eens met de statement in bovenstaand draadje dat Poetin en zijn oligarchen tot Amerika's vijanden behoren. Toen Poetin die voetbal aan Trump overhandigde zei hij: the ball is in your court. Court = gerecht. Die bal vertegenwoordigt het adrenachroom-molecuul. Het is aan Trump om die lui te berechten. Dit is geinterpreteerd als overgave aan Trump door Poetin, maar Poetin maakt reeds vanaf het begin onderdeel uit van The Plan. Een stabiel Rusland was TOPPRIORITEIT voor de wereldvrede. Trump en Poetin waren altijd al white hats.