WWG1WGA!

Tl4uubs5gusdeuh58hb2t0a050x07vl9d.jpg

Interessant draadje waar ik wel wat vraagtekens bij heb, maar dat is nu eenmaal waar Q voor staat “Question Everything”.

Hoe komt het dat een account van een maand oud al 14k volgers heeft?

Hoe komt het dat iemand die pas een maand de Q posts bestudeerd al zoveel weet over wat er wereldwijd aan de gang is en hoe Q precies in elkaar zit?

Wees zeer wantrouwig bij deze figuur!

De MSM heeft geen vrijwillige rol in dit script, zij vechten voor hun bestaan, net als de Deep State. En hoe verklaar je al die rechters die door Trump benoemd zijn? Zonder hen had de DS nog steeds te veel macht gehad. Dit is een oorlog waarbij de twee partijen absoluut niet onder 1 hoedje spelen. Het is een script, maar een waarin de andere partij gedwongen wordt hun rol te spelen, omdat ze voortdurend schaakmat gezet worden.

Mike

Precies en wat me eraan stoort is dat dat account allerlei grote accounts in zijn Tweets meeneemt zoals x22, Trump etc. om exposure te krijgen. Zelfs grote accounts die al een jaar bezig zijn met Q zijn terughoudend in hun berichtgeving. Niemand Weet het exact!

https://indebuurt.nl/denhaag/nieuws/dit-is-waarom-het-binnenhof-en-paard-dinsdag-rood-kleuren~139377/

Staat poppodium het Paard van Troje synoniem voor infiltrate? SHAEF?

Joost

Er is een reden waarom mail-in voting via de Postal Service zo belangrijk is voor Trump en de white hats. Heeft te maken met Maritime Admiralty Law vs. de grondwet, maar ik weet nog steeds niet precies hoe het zit. Iemand anders al wat verder op dit gebied?

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan